استودیوی سازنده بدنبال استخدام افراد بسیاری است! اگر تائیدیه پیش از مراسم E3 درمورد ساخت نسخه جدیدی از سری Dragon Age برایتان کافی نبوده، باید عرض کنیم که کارگردان بازی آقای مایک لایدلو (Mike Laidlaw) اخیرا در پادکست The 1099 وب‌سایت Soundcloud.com اعلام کرد که: درمورد عنوان Dragon Age اتفاقاتی در حال رخ دادن است. آقای لایدلو در ادامه اضافه کردند […]

کارگردان Dragon Age: Inquisition اشاره به ساخت نسخه بعدی آن دارد

استودیوی سازنده بدنبال استخدام افراد بسیاری است!

اگر تائیدیه پیش از مراسم E3 درمورد ساخت نسخه جدیدی از سری Dragon Age برایتان کافی نبوده، باید عرض کنیم که کارگردان بازی آقای مایک لایدلو (Mike Laidlaw) اخیرا در پادکست The 1099 وب‌سایت Soundcloud.com اعلام کرد که:

درمورد عنوان Dragon Age اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

آقای لایدلو در ادامه اضافه کردند که تیم سازنده بازی هم‌اکنون بدنبال “استخدام نیروی انسانی مورد نیاز است”. و اذعان داشت “با اینکه من به شوخی لقب کارگردان خلاق سری Dragon Age را بخود داده‌ام، اما استودیو هنوز مرا اخراج نکرده است”.

فارغ از نگاه شما به این موضوع، استودیوی بایوور قطعا برروی ادامه سری فانتزی – نقش‌آفرینی Dragon Age کار می‌کند. عنوان Dragon Age: Inquisition در نوامبر ۲۰۱۴ عرضه شد، و در آن زمان موفق‌ترین لانچ را در تاریخ استودیوی بایوور رقم زد. با اینکه آمار و ارقام زمان انتشار Mass Effect: Andromeda هنوز توسط الکترونیک‌آرتز منتشر نشده، اما بعید بنظر می‎رسد که توانسته باشد رکورد Inquisition را شکسته باشد. همچنین آقای لایدلو درطول این پادکست اشاره داشت که بایوور برروی چیزهای دیگری نیز کار می‌کند.

چیزهای دیگری نیز وجود دارند اما متاسفانه تا زمانی که استودیو تصمیم نگیرد، من نمی‌توانم در موردشان صحبت نمایم. من درباره برخی از آن‌ها بسیار هیجان زده هستم.

اینکه Dragon Age 4 هم‌اکنون در چه مرحله‌ای از ساخت قرار دارد، هنوز مشخص نیست. اما این را می‌دانیم که استودیوی بایوور درحال حاضر برروی عنوان Anthem که امسال در جریان مراسم E3 از آن رونمایی شد، کار می‌کند. و قرار است در پاییز ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد.

منبع متن: gamefa