عرضه عنوان Fable Fortune به‌صورت دسترسی زودهنگام تاخیر خورد

بازگشت سری Fable در قالب یک بازی کلکسیونی کارتی دیرتر از آنچه که انتظار می‌رفت اتفاق خواهد افتاد. عنوان Fable Fortune که ابتدا قرار بود در تاریخ 11 جولای به صورت دسترسی زودهنگام برای PC و Xbox One عرضه شود، حال تا 25 جولای (سه شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶) تاخیر خورده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، تهیه‌کننده استدیو Mediatonic آقای لوک بورت در این رابطه در بلاگ Fable Fortune  یک خطای مدیریتی را عامل این تاخیر اندک معرفی کرده است.

"بخاطر یک خطای غیر منتظره مدیریتی متاسفانه قادر به عرضه نسخه Xbox One عنوان Fable Fortune در هفته آینده نیستیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم عرضه بازی بر روی همه پلتفرم‌ها را به 25 جولای (سه شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶)  موکول کنیم. با این تصمیم از عرضه همزمان بازی بر روی دو پلتفرم PC و Xbox مطمئن خواهیم بود و و می‌توانیم بهترین خروجی کراس‌پلی میان این دو پلتفرم را ارائه دهیم."

خبر خوب این است که بتای محدود این بازی همچنان قدرتمندانه به کار خود ادامه خواهد داد. اگر هنوز موفق به تجربه بتای این بازی نشده‌اید، لازم است بدانید که تیم سازنده قرار است طی هفته‌های افراد بیشتری را برای تجربه این نسخه دعوت کند.

Fable Fortune محصول همکاری استدیو تازه تاسیس تعدادی از اعضای سابق Lionhead به نام Flaming Fowl و استدیو Mediatonic است.

منبع متن: pardisgame