بسته الحاقی Witch Queen بازی دستینی ۲ تماماً روی شخصیت «ساواثون» (Savathun) که به‌عنوان ملکه‌ی جادوگر شناخته می‌شود، تمرکز کرده و به دروغ‌هایی که او در سراسر کهکشان پخش کرده پردازد. بالاخره نگهبانان کهکشان حقیقت را در مورد اهداف شوم ملکه درمی‌یابند و با چالشی روبه‌رو می‌شوند که قبلاً حتی در تاریک‌ترین کابوس‌ها هم ندیده بودند: دشمنانی تادندان‌مسلح که از قابلیت‌های یکسان استفاده می‌کنند.

بزرگ‌ترین ویژگی که با بسته الحاقی جدید به بازی Destiny 2 اضافه می‌شود، قابلیت ساخت سلاح است. برای اولین بار در تاریخ مجموعه‌ی دستینی، بازی‌کنان قادر به ترکیب سلاح و استفاده از مادها و ابزارهای مختلفی برای ایجاد یک تفنگ قدرتمند خواهند شد. همچنین یک نوع سلاح جدید به نام Glaive هم اضافه می‌شود که مناسب نبردهای تن‌به‌تن و نزدیک است و همچنین اجازه‌ی دفاع را هم می‌دهد. حضور Witch Queen به معنی افزودن کاخ سلطنتی او به بازی است و این مکان تازه‌ای خواهد شد برای محافظان کهکشان که پرده از رازهای کهن بردارند.

destiny 2 witch queen

بسته الحاقی Witch Queen چالش‌ها و حالت‌های تازه‌ای را از جمله: مسابقات شش نفره را اضافه می‌کند. افرادی که این محتوای جدید را پیش‌خرید کنند، قادر به دریافت آیتم‌های جایزه ازجمله یک پرچم افسانه‌ای خواهند بود و محتوای تزئینی بیشتری به‌صورت رایگان در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد. در حال حاضر می‌توانید محتوای جدید بازی دستینی ۲ را روی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و کامپیوتر پیش‌خرید کنید و منتظر انتشار آن در روز ۳ اسفند باشید.

شرکت بانجی از نسخه‌های جدید بازی Destiny 2 هم رونمایی کرده که تمامی بسته‌های الحاقی پیشین را دربردارند. برای نمونه نسخه‌ی Destiny 2: The Witch Queen Deluxe Edition، شامل تمامی محتوای چهارفصل پیشین به‌اضافه‌ی دسترسی به سیاه‌چال‌ها و آیتم‌های تزئینی خواهد بود. می‌توانید این نسخه را به همراه باندل سی‌سالگی شرکت بانجی خریداری کنید و در آن صورت، علاوه بر تمامی بسته‌های الحاقی پیشین، یک موشک‌انداز ویژه به همراه تفنگ‌های جدید و زره‌های نو دریافت خواهید کرد که شروع بازی را برای شما بسیار لذت‌بخش‌ می‌کند.

بازی Destiny 2

برای افرادی که به دنبال تجربه‌‌ای ویژه از دنیای دستینی هستند، نسخه‌ی کالکتور توسط بانجی معرفی‌شده که شامل یک کد دیجیتالی برای نسخه‌ی دلوکس بازی و همچنین باندل سی‌سالگی بانجی به همراه آیتم‌های فیزیکی از جمله یک مجسمه‌ی بسیار زیبا از Hive Ghost و کتابچه‌های داستانی و همچنین رازهای دیگری از کاخ سلطنتی «ساواثون» است.

اگر محتوای معرفی‌ شده شما را تهییج کرده و می‌خواهید هر چه سریع‌تر آن‌ها را دریافت کنید، باید بگوییم که رویداد Season of the Lost با محتوای جالب شروع‌ شده و می‌توانید در فعالیت‌های مختلف آن از جمله ماموریت اکتساب یک سلاح افسانه‌ای شرکت کنید. همچنین قابلیت کراس پلی هم برای تمام پلتفرم‌‌ها از روز گذشته فعال‌شده و می‌توانید همراه دوستانتان و روی هر پلتفرمی از جمله کامپیوتر بازی کنید.

می‌توانید در ادامه تریلر رونمایی بسته‌ی الحاقی Witch Queen و تریلر گیم‌پلی آن را به همراه تعدادی اسکرین‌شات جدید ببینید.

تریلر رونمایی بسته‌ی الحاقی Witch Queen:

تریلر گیم‌پلی بسته‌ی الحاقی Witch Queen:

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بسته‌ی الحاقی Witch Queen بازی Destiny 2 معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala