خالق و کارگردان این بازی در نوشته‌ای که شوخ‌طبعی او هم در آن دیده می‌شود، بیان کرده است: «نام این بازی No More Heroes 3 Final Bout: All-Out Galactic War است، یا حداقل قرار بود اینگونه باشد اما از آنجایی که پسوند آن بسیار طولانی بود، پس ما در نهایت با کمک گرفتن از سری Rocky در عوض نام بازی را No More Heroes 3  گذاشتیم.»

  • دو قسمت اول No More Heroes برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

او در نوشته‌ی خود گفته است: «همان‌طور که درباره‌ی چیز” نهایی” اشاره شده بود، تراویس تاچ‌داون سرانجام به پایان آخرین نبرد خود رسیده است و سفری طولانی، شایسته و آرام را آغاز می‌کند که در آن دیگر خبری از این هیاهوها نخواهد بود. خداحافظ تراویس، خداحافظ No More Heroes. خداحافظ لحظه‌ها و روزهای زودگذر. خدانگهدار همه‌ی تراویس‌ تاچ‌داون‌ها در همه‌جا.»

no more heroes

اولین قسمت مجموعه بازی No More Heroes در سال ۲۰۰۷ برای کنسول «وی» (Wii) منتشر شد و در مدت کوتاهی موفق شد طرفداران خاص خودش را پیدا کند و به یک اثر کالت تبدیل شود که برای خط داستانی فوق‌العاده، شخصیت‌های عجیب و غریب و دیالوگ‌های تند و درشت بی‌شرمش مورد توجه قرار گرفت. دنباله‌ی آن اثر، یعنی بازی No More Heroes 2: Desperate Struggle در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و ادامه‌ی ماجرای تراویس را روایت می‌کرد. جایی که او به دنبال انتقام مرگ بهترین دوستش است.

البته، در این میان یک نسخه‌ی فرعی هم با نام Travis Strikes Again در سال ۲۰۱۹ برای کنسول سوییچ منتشر شد اما این نسخه نتوانست جای دنباله‌ی رسمی و کامل قسمت دوم را پر کند. حال، بالاخره به ایستگاه سوم و پایانی این مجموعه رسیده‌ایم و با عرضه‌ی No More Heroes III پرونده‌ی این مجموعه بازی بسته شد تا از این پس فقط خاطره‌ی تجربه‌ی منحصر‌به‌فرد قسمت‌های قبلی در ذهن طرفداران باقی بماند.

no more heroes

چیزی که منتقدان از قسمت سوم این مجموعه می‌گویند، همان چیزی است که کم‌وبیش انتظارش را داشتیم. اثری که می‌تواند برای طرفداران این مجموعه بازی جذابیت‌هایی داشته باشد و طرفداران قسمت‌های قبلی را به خود جذب کند و آن‌ها را پیچش‌های داستانی‌اش شگفت‌زده سازد.

  • تاریخ عرضه‌ی No More Heroes III برای نینتندو سوییچ مشخص شد

بازی No More Heroes III که توسط استودیو «گرس‌هاپر منیوفکچر» ساخته شده است، در حال حاضر برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته مجموعه بازی‌های No More Heroes به پایان کار خود رسید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala