طبق اعلام رسمی اسکوئر انیکس، این بازی نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) در تاریخ ۶ مهر(۲۸ سپتامبر)، یعنی در پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. این بازی با قیمت ۶۰ دلار به انتشار خواهد رسید. بازی Neo: The World End With You دو ماه پیش و در تاریخ (۲۷ ژوئیه) برای دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در سراسر جهان منتشر شده بود.

بازی Neo: The World End With You دنباله‌ی مورد انتظار بازی The World Ends With You است که اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی برای کنسول دستی نینتندو دی‌اس (Nintendo DS) منتشر شد. البته، قسمت اول این بازی بعدها برای گوشی‌های با سیستم عامل اندروید و iOS هم عرضه شد و اگر کنسول دی‌اس را در اختیار نداشته باشید، از این طریق می‌توانید آن را تجربه کنید. پس از سال‌ها دوری از این بازی، سازندگان قسمت اول تصمیم گرفتند تا با بازی Neo: The World End With You ماجراجویی جدید و جذابی را در جهان این اثر خلق کنند. آن‌ها در این مسیر موفقیت خوبی کسب کردند و توانستند هم بازخورد خوب منتقدان و هم توجه طرفداران را دوباره جلب کنند.

نکته‌ی مهم درباره‌ی قسمت جدید این است که محوریت داستان آن پیرو شخصیت‌های جدیدی است و داستان تازه‌ای را روایت می‌کند. این به افرادی که قسمت اول را هم تجربه نکرده‌اند، کمک می‌کند که تا حد خوبی ماجرای بازی را متوجه شوند. با این حال، هنوز اشاره‌های فراوانی از قسمت قبل وجود دارد و حتی بعضی از شخصیت‌های بازی قبلی را هم در این قسمت خواهیم دید.

  • دنباله‌ی The World Ends with You برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه می‌شود

بازی Neo: The World Ends With You قرار است انحصاری اپیک گیمز استور باشد. این دومین اثری است که اسکوئر انیکس در سال جاری برای کامپیوتر منتشر کرده و آن را انحصاری اپیک گیمز استور کرده است. در اوایل سال جاری هم آن‌ها مجموعه بازی کینگدام هارتس را در کامپیوتر به‌صورت انحصاری برای فروشگاه دیجیتال اپیک منتشر کردند. مشخص است که آن‌ها درباره‌ی عرضه‌ی بازی‌ها به توافق مالی نسبتاً خوبی با اپیک دست پیدا کرده‌اند.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی NEO: The World Ends with You به‌زودی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala