کونامی در توییتر نوشت:

ما امیدواریم تا این زمان اضافه باعث شود که تجربه این بازی را برای همه کاربران بهبود ببخشیم. ما تاریخ دقیق عرضه آن را زمانی که تأیید بشود اعلام خواهیم کرد. ما همچنان روی بهبود بازی کار خواهیم کرد تا بتوانیم کاربران را راضی کنیم. از صبر شما ممنونیم.

چندی پیش کونامی به علت عرضه بسیار بد بازی eFootball از کاربران عذر خواهی کرد. این شرکت قول داد تا تمام مشکلات گزارش شده را برطرف کند. البته این شرکت هنوز اطلاعات دقیقی از اینکه چه ایراداتی را برطرف خواهد کرد، نداده است. این به روزرسانی اول برای eFootball الزامی است به دلیل اینکه این بازی مشکلات بسیاری دارد که باید برطرف شوند. از انیمیشن گرفته تا مشکلات گیم‌پلی که باعث شده که طرفداران از آن ناامید شوند.

اپدیت EFootball

تصویری از مشکلات طراحی بازیکنان در این بازی

بازی eFootball بسیار عرضه محدودی داشت. به این صورت که تنها مود ۱ به ۱ آن در برابر کامپیوتر و مود ۱ به ۱ آن در قسمت آنلاین قابل بازی بود. جدا از این مورد بازی باگ‌های بسیار زیادی داشت. به گونه‌ای که اصلاً نظر کاربران نسبت به آن خوب نبود. حتی eFootball در فروشگاه استیم بدترین نقد را در تاریخ دریافت کرد.

  • اولین آپدیت eFootball قرار است به زودی مشکلات بازی را برطرف کند.

از آپدیت بزرگ eFootball چه خبر؟

کونامی قبل از عرضه این بازی گفت که در طول زمان بهتر خواهد شد. یعنی این شرکت از همان ابتدا برای عرضه به روزرسانی‌های متعدد برنامه ریزی کرده بود. در همان موقع کونامی اعلام کرد که اولین آپدیت بزرگ این شرکت در اواخر پاییز امسال خواهد بود. این به روزرسانی بخش Creative Teams را به بازی اضافه خواهد کرد. این بخش دقیقاً چیزی مانند PES myClub است. همینطور اینکه قرار است انواع جدیدی از بازیکنان نیز اضافه شود. این انواع؛ استاندارد، Trending، افسانه‌ای و Featured خواهند بود.

در این به روزرسانی بزرگ قرار است قرارداد‌ها (چیزی مانند Lootbox) و انواع مختلفی از بازی نیز اضاف شود. از این انواع بازی نیز می‌توان به Creative League، رویدادهای تور، رویدادهای چالشی، بازی آنلاین سریع و Online Match Lobby Modes اشاره کرد.

آپدیت eFootball

تصویر یکی از باگ‌های موجود در eFootball

البته اینطور که به نظر می‌رسد آپدیت اول این بازی شامل این موارد نخواهد بود. هرچند که کونامی اطلاعات زیادی از این به روزرسانی منتشر نکرده و ممکن است تعدادی از این موارد را در آن عرضه کند. البته اولویت این شرکت بهبود این بازی است تا گسترش آن.

نکته مثبت eFootball رایگان بودن آن است. همین باعث می‌شود تا طرفداران بسیاری پیدا کند اما با عرضه ضعیف باعث شده تا گیمرها از آن ناامید شوند. البته به احتمال زیاد با عرضه آپدیت‌ها این مشکلات برطرف شده و eFootball می‌تواند یک رقیب سرسخت برای فیفا باشد.

منبع: Eurogamer.net

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته کونامی انتشار اولین به‌روزرسانی eFootball را به عقب انداخت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala