از همان ابتدای عرضه شرکت‌های مختلفی تلاش کردند تا فیس پلیت (Face Plate) پلی‌استیشن ۵ را تغییر داده و چیزی جدید طراحی کنند. پرطرفدارترین مورد آن نیز رنگ سیاه بود. حال سونی تصمیم گرفته تا به رقابت میان این شرکت‌ها پایان بخشد و فیس پلیت‌ها را خودش عرضه کند.

فیس پلیت

در این مدت انواع مختلفی از فیس پلیت‌های پلی‌استیشن ۵ معرفی شده است.

طبق چیزی که در رسانه منتشر شده، سونی یک ثبت اختراع جدید در مورد «پوششی برای دستگاه الکترونیکی» انجام داده است. همینطور اینکه یک تصویر جدید از طراحی پلی‌استیشن ۵ نیز در آن وجود دارد. در متن این ثبت اختراع ذکر شده که یک پوشش جدید برای کنسول ‌پلی‌استیشن ۵ است.

البته این خبر لزوماً به این معنا نیست که در چند روز آینده ما شاهد فیس پلیت‌های سونی در بازار باشیم. امکان دارد که هیچ اتفاق جدیدی برای پلی‌استیشن ۵ نیافتد. با اینحال احتمال اینکه در ماه‌های آینده شاهد خبری در این مورد باشیم زیاد است. مخصوصاً اینکه افراد زیادی مشتاق هستند تا کنسول خود را زیباتر بکنند.

از طرفی زمانی که یک لوازم جانبی از طرف خود شرکت سازنده عرضه می‌شود کیفیت بهتری داشته و بهتر به دستگاه متصل می‌شود. برای مثال هنوز هیچ شرکتی نتوانسته چیزی مانند کنترلر پلی‌استیشن ۵ یعنی دوئل سنس (Dual Sense) طراحی کند. به همین دلیل عرضه فیس پلیت از طرف سونی نیز با استقبال بهتری روبرو خواهد شد.

فیس پلیت

پرطرفدارترین رنگ فیس پلیت در حال حاضر مشکی است.

مخصوصاً اینکه سونی در چند ماه اخیر رنگ‌های مختلفی برای کنترلر دوئل سنس معرفی کرده به همین علت امکان دارد که فیس پلیت‌هایی با همان رنگ به بازار عرضه کند. با اینکار تنوع کنسول‌ها نیز بسیار زیاد خواهد شد و کاربران نیز راضی‌تر خواهند بود. دقیقاً این طراحی جدید چیزی مانند قسمت شفاف پلی‌استیشن ۴ اولیه بود که در آینده برای آن هم انواع مختلفی عرضه شد.

منبع: Gameinformer.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سونی قاب‌های رنگی پلی‌استیشن ۵ را خودش خواهد ساخت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala