آدام کیسینسکی، رئیس استودیو در پرسش و پاسخی اخیرا گفته که بازیهای آینده در هر دو مجموعهی ویچر و سایبرپانک، عناصر چندنفره دریافت خواهند کرد. اگرچه این المانها به صورت تدریجی اضافه خواهند شد. او در ادامه فاش نکرد که کدام یک از این دو، اولین اثری خواهد بود که این گام را بر میدارد، اما گفت که این روند یک منحنی تدریجی خواهد داشت و سیدی پراجکت رد از اولین تلاش خود جهت ساخت این المانها، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند و ایجاد آن در پروژههای آینده استفاده خواهد کرد.
دنبالهی سایبرپانک ۲۰۷۷ در ابتدا قرار بود یک بازی چندنفرهی مستقل از این سری باشد، اما کیسینسکی در ماه مارس گفت که دیگر اینطور نیست. در یک ویدیوی بهروزرسانی استراتژیهای استودیو که در آن زمان منتشر شد، او گفت که استودیو در حال ساخت یک سیستم است که به آن امکان میدهد المانهای آنلاین را در بازیهای آیندهاش معرفی کند، اما تمرکز اصلی آن روی تجربیات تکنفره خواهد بود. او گفت:
بیایید بر این موضوع تاکید کنیم که روند ساخت بازیهای تکنفره و نقشآفرینی AAA توسط سیدی پراجکت رد تغییر نمیکند. آنچه در حال تغییر است، نگاه بلندمدت ما به موضوع بخش آنلاین است. منظور ما از این کار، اطمینان از آمادگی مناسب برای پیادهسازی عناصر آنلاین در بازیهایمان در بخشهایی است که منطقی باشند. ما نمیخواهیم زیادهروی کنیم یا DNA تکنفرهی خود را از دست بدهیم. میخواهیم گامهای متفکرانهای برای ایجاد المانهای آنلاین باکیفیت برداریم.
کیسینسکی در ادامه افزود:
ما در حال ساخت یک فناوری آنلاین هستیم که میتواند به طور یکپارچه در توسعهی بازیهای آیندهی ما ادغام شود. این فناوری به اجزای آنلاینی که ما برای معرفی در بازیهای خود انتخاب میکنیم، نیرو میدهد.
اخیرا او همچنین تأیید کرده بود که استودیوی سیدی پراجکت رد توسعهی همزمان محصولات با بودجهی کلان در هر دو مجموعه را در سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز خواهد کرد. قبل از عرضهی سایبرپانک ۲۰۷۷ گفته شده بود که این استودیوی لهستانی زمانی که سایبرپانک عرضه شود به توسعهی نسخهی بعدی ویچر خواهد پرداخت. استودیو همچنین اعلام کرد که نسخههای نسل نهمی ویچر ۳ و سایبرپانک ۲۰۷۷ با تاخیر عرضه میشوند.
منبع: VGC
نوشته حالتهای چندنفره به ویچر و سایبرپانک اضافه خواهند شد اولین بار در دیجیکالا مگ. پدیدار شد.
منبع متن: digikala