هنوز اطلاعات رسمی در مورد گیرز آو وار ۶ یا عنوان دیگر که در دست ساخت است، منتشر نشده است. با اینحال این پروژه جدید با The Matrix Awakened که چندی پیش معرفی شد تفاوت دارد.

متأسفانه این مقدار فاصله بین دو شماره گیرز آو وار مورد انتظار بود. به دلیل اینکه چندی پیش بود که در سایت گیرز آو وار اعلام شد که کولیشن تصمیم به ساخت بازی برای کنسول‌های نسل جدید دارد. به همین دلیل طرفداران نباید انتظار عرضه یک بازی را به این زودی داشته باشند.

با اینحال انتظارات از گیرز آو وار بعدی به شدت بالاست. به دلیل اینکه کولیشن اعلام کرده که از موتور آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) استفاده خواهد کرد. تریلر ماتریکس نیز بوسیله همین موتور ساخته شده بود و به شدت واقعی بود. به همین علت انتظارات از گیرز آو وار ۶ از لحاظ گرافیکی به شدت بالا است.

گیرز آو وار 6

مجموعه گیرز آو وار به سبک سوم شخص شوتر است ولی با خلاقیتی که در زمینه گیم‌پلی به کار برد توانست خود را از دیگر مجموعه‌ها جدا کند.

مجموعه گیرز آو وار یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های انحصاری ایکس‌باکس است. حال که انحصاری‌های اخیر ایکس‌باکس مثل هیلو و فورتزا هورایزن به شدت خوب عمل کردند، انتظار می‌رود تا گیرز آو وار نیز عملکرد خوبی داشته باشد. گیرز آو وار ۵ در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. این بازی توانست نمره ۸۴ را از سایت متاکریتیک کسب کند و به طور کلی عملکرد خوبی داشت. با اینحال نسبت به موارد دیگر در این مجموعه، ضعیف‌تر بود.

حال امیدواریم تا کولیشن بتواند گیرز آو وار را به دوران اوج خود بازگرداند. به دلیل اینکه در حال حاضر وضعیت برای ایکس‌باکس به شدت خوب است و مخصوصاً با پیشرفتی که گیم‌پس در این مدت داشته، به نوعی می‌توان گفت پس از سال‌ها ایکس‌باکس در اوج خود قرار دارد. نکته مثبت هارمونی بین بازی‌های انحصاری و گیم‌پس است. به گونه‌ای که بازی‌های انحصاری ایکس باکس از همان روز اول روی گیم‌پس وجود داشته و مشتکین این سیستم بسیار زودتر از افراد عادی به آن دسترسی خواهند داشت.

منبع: Gamesradar.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته گیرز آو وار ۶ احتمالا زودتر از سال ۲۰۲۴ عرضه نخواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala