جدیدترین کنسول شرکت نینتندو که با نام نینتندو سوییچ شناخته می‌گردد در ماه مارس سال جاری میلادی وارد بازار شد و از همان لحظه عرضه با استقبال بازیکنان روبرو شد. نکته مهم اما این است که تعداد این سخت‌افزار در بازار نسبت به تقاضا کمتر است و برخلاف تصور شرکت نینتندو این کنسول محبوب‌تر از […]

هزاران نفر در ژاپن در صف خرید کنسول نینتندو سوییچ هستند

جدیدترین کنسول شرکت نینتندو که با نام نینتندو سوییچ شناخته می‌گردد در ماه مارس سال جاری میلادی وارد بازار شد و از همان لحظه عرضه با استقبال بازیکنان روبرو شد. نکته مهم اما این است که تعداد این سخت‌افزار در بازار نسبت به تقاضا کمتر است و برخلاف تصور شرکت نینتندو این کنسول محبوب‌تر از آن است که پیش‌بینی می‌شد. به موجب همین امر، سیل عظیمی از خریداران هنوز نتوانسته‌اند که به آن دست یابند و اقدام به خرید این کنسول خانگی/دستی کنند.

طبق گزارش وب‌سایت کوتاکو (Kotaku) وضع عرضه نینتندو سوییچ در بازار ژاپن و خرده‌فروشی‌هایش بسیار بدتر از دیگر بازارها و مناطق است. بر اساس این گزارش، از اوایل امروز خیل عظیمی از مردم در صف خرید این کنسول در شهر توکیو مانده‌اند و منتظر رسیدن محموله‌های بیشتر از آن هستند. خرده‌فروشی Yodobashi Camera تنها ۲۵۰ دستگاه از این کنسول را در اختیار داشته و این در حالی است که حدود سه هزار نفر در صف خرید آن بودند. از سوی دیگر، موجودی خرده‌فروشی Yodobashi Camera نیز تنها ۲۰۰ دستگاه است که بیش از ۲ هزار و صد نفر خواهان خرید آن بوده‌اند.

ظاهراً در کشور ژاپن که به شدت از کمبود موجودی نینتندو سوییچ رنج می‌برد، خرده‌فروشی‌ها بر اساس اولویت مشتری‌های اقدام به فروش این کنسول نمی‌کنند. گفته می‌شود که فروشگاه‌های ژاپنی بر اساس قرعه‌کشی اقدام به تحویل نینتندو سوییچ می‌کنند. بنابراین این افراد برای دریافت این سخت‌افزار نیازی به ماندن در صف‌های طویل ندارند. با این وجود، برای دریافت شماره جهت شرکت در قرعه‌کشی باید زمان زیادی را به انتظار بنشینند. بر اساس دنباله این گزارش، مردمی که در روزهای گرم این فصل از سال منتظر دریافت کنسول نینتندو سوییچ هستند وضعیت را به شدت آشفته دانسته‌اند و انتظار در صف‌ها را به جهنم تشبیه کرده‌اند.

پیش از این گزارش‌های مختلفی در باب افزایش تولید کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده بود که امید می‌رود محموله‌های جدید تا چند ماه دیگر از راه برسد.

منبع متن: gamefa