این حالت جدید بازیکنان را به سرزمین نیفل‌هایم خواهد برد؛ یکی از نه بخش جهان در جهان شناسی نورس که در دوردست‌ترین مناطق شمالی قرار دارد و از یخ و مه پوشیده شده‌ است. از طرفی گفته شده که گیم‌پلی این بخش از بازی‌های ژانر روگ‌لایت الهام گرفته شده و برای تجربه‌ی آن ظاهرا به بسته‌ی الحاقی Dawn of Ragnarok نیاز دارید. این بسته‌ی الحاقی در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در دسترس قرار گرفت و داستان ایوار را در تلاش برای نجات پسرش روایت کرد. با توجه به شباهت حال و هوای این بسته با حالت جدید، این اقدام یو‌بی‌سافت تاحدی منطقی به نظر می‌رسد.

گفتنی است که در کنار معرفی این حالت جدید، یوبی‌سافت از عرضه‌ی چالش‌ها، سلاح‌ها و پازل‌های Tombs Of The Fallen متنوع و جدیدی برای بازی خبر داد. طبق اعلام رسمی این شرکت، پازل‌های ذکر شده در پاییز سال جاری در دسترس قرار خواهند گرفت. از طرفی اواخر امسال، قسمت آخر داستان ایوار به عنوان یک فصل رایگان برای همه‌ی بازیکنان روی همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

بازی اساسینز کرید والهالا

همچنین یک نسخه‌ی مستقل از Discovery Tour: Viking Age که امکان دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وایکینگ‌ها و ساکسون‌ها را در محیطی غیر خشونت‌آمیز فراهم می‌کند، به تازگی روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است. این بخش در واقع دارای یک خط داستانی با هشت ماموریت در نروژ، انگلستان، آزگارد و جوتونهایم است و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا قرن نهم را از دیدگاه وایکینگ‌ها و ساکسون‌ها تجربه کنند.

در نهایت گفته شده که یک رویداد ویژه در ماه سپتامبر امسال قرار است برگزار شود تا در آن در مورد آینده‌ی مجموعه‌ی اساسینز کرید صحبت شود. در این رویداد احتمالا شاهد اطلاعاتی در مورد نسخه‌ی ریفت، نکسوس به همراه اساسینز کرید اینفینیتی باشیم. اثری که قرار است روند سری را تغییر دهد و انتظارات از آن به شدت بالا است.

بازی اساسینز کرید والهالا هم اکنون روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی در دسترس است. به نظر می‌رسد که حالت جدید Forgotten Saga نیز در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Rock Paper Shotgun

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اساسینز کرید والهالا حالت روگ‌لایک رایگان دریافت می‌کند؛ تریلر آن را تماشا کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala