گربه‌ها طرفداران زیادی دارند. به دلیل اینکه این موجودات بسیار دوست داشتنی بوده و رفتار خاصی دارند. اگر شما به گربه‌ها علاقه داشته باشید، قطعاً از حضور آن‌ها در یک بازی نیز لذت خواهید برد. نکته جالب اینجاست که گربه‌ها در عناوین بسیار عجیب هم حضور دارند. برای مثال می‌توان به دارک سولز ۲ (Dark Souls 2) اشاره کرد. حال ما در این لیست تلاش کردیم تا بهترین گربه‌های دنیای بازی‌های ویدئویی را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما از دوست داران این موجودات هستید، با ما همراه باشید.

۱۰. کافه گربه – یاکوزا ۶ (Cat Cafe – Yakuza 6)

بهترین گربه بازی‌ها

زمانی که حرف از عناوین یاکوزا می‌شود کمتر کسی انتظار گربه را دارد. با اینحال کریو کازوما (Kiryu Kazuma) از دوست داران گربه‌ها بود. به همین دلیل زمانی که این موجودات را پیدا می‌کرد، به خانه آورده و به آن‌ها غذا می‌داد. یکی از نکات جالب اینجا بود که اگر شما این موجودات را در خیابان ببینید، می‌توانید که کافه گربه زنگ زده که بیایند و آن‌ها را ببرند. سپس شما می‌توانستید در یکی از مأموریت‌های جانبی بازی یاکوزا به کافه گربه رفته و آن‌ها را ببینید.

۹. شالکویر شیرین – دارک سولز ۲ (Sweet Shalquoir – Dark Souls 2)

بهترین گربه بازی‌ها

قطعاً وقتی بحث گربه است، آخرین عنوانی که به نظر شما می‌رسد، دارک سولز است. شالکوییر یکی از کرکترهای بسیار دوست داشتنی در بازی دارک سولز ۲ است. صدای او نیز بسیار عجیب طراحی شده و همین باعث شده تا بیش از پیش دوست داشتنی شود. زمانی که شما شالکوییر را ملاقات کنید، به شما در مورد بوی تنتان نظر خواهد داد. هر بیشتر در بازی پیش بروید بوی تن شما برای شالکویر خوشایندتر خواهد بود. به طور کلی این کاراکتر بسیار در بازی دارک سولز ۲ اهمیت دارد!

۸. نکارو – لبه‌ی ابدیت (Nekaroo – Edge of Eternity)

بهترین گربه بازی‌ها

نکارو قطعاً یکی از مهربان‌ترین گربه‌های موجود در دنیای بازی‌های ویدئویی است. این موجود شما را به مکان‌های مختلف برده و از طرفی حرکت با او نیز بسیار لذت بخش است. نکارو ویژگی‌های خاصی دارد مخصوصاً اینکه موجود بسیار بزرگی است. با اینحال این ویژگی‌ها چیزی از گربه بودن او کم نمی‌کنند.

۷. خاجیت – مجموعه الدر اسکرولز (Khajit – Elder Scrolls)

بهترین گربه بازی‌ها

برخی از افراد باور دارند که گربه‌ها مانند انسان‌ها هستند. خاجیت‌ها یک نمونه کامل از این موضوع هستند. این موجودات یک نژاد قابل بازی بوده که ویژگی‌های خاص خود را دارند. از طرفی در دنیای الدر اسکرولز نیز نقش بسیار مهمی دارند. این موجودات آخرین بازماندگان مردمان جانوری (Beast People) هستند. به همین دلیل قدمت بسیار زیادی هم در دنیای الدر اسکرولز دارند. خانجیت‌ها سختی بسیار زیادی در طول زندگی خود کشیده‌اند. به دلیل اینکه جامعه دیدگاه خوبی به این موجودات ندارد. با اینحال اگر شما این دسته را به عنوان کاراکتر انتخاب کنید، با داستان جالبی روبرو خواهید شد.

۶. پالیکوها – مانسترهانتر ورلد (Palicoes – Monster Hunter: World)

بهترین گربه بازی‌ها

پالیکوها نقش خاصی در بازی مانستر هانتر ورلد دارند. این کاراکترها برای شما غذا آماده کرده و به شما می‌دهند. این رفتار برای یک گربه بسیار عجیب بوده ولی با اینحال همه گیمرها پذیرای آن هستند. شما می‌توانید این موجودات را تا حد خوبی شخصی سازی کرده و برایشان لباس تهیه کنید. همین موضوع باعث می‌شود تا مانستر هانتر ورلد جنبه کمدی به خود بگیرد. با توجه به قابلیت شخصی‌سازی در این بازی، علاقه‌ی شما نیز به این موجودات قطعاً از قبل بیشتر خواهد شد.

۵. دفودیل – اسپیریتفارر (Daffodil – Spiritfarer)

بهترین گربه بازی‌ها

دفودیل یک گربه با پشم‌های طلایی است و نقش مهمی در بازی اسپیریتفارر دارد. در طول بازی این گربه شما را همراهی خواهد کرد. از طرفی توسط یک بازیکن دوم نیز می‌توان آن را کنترل کرد. یکی از نکات مهم دفودیل این است که می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد و حتی آن را نوازش کرد. طراحی این گربه ارتباط خاص میان انسان و حیوان خانگی‌اش را نشان می‌دهد. به همین دلیل دفودیل نقش مهم در دنیای بازی‌های ویدئویی دارد.

۴. گربه کشتی – دریای دزدان (Ship’s Cat – Sea of Thieves)

بهترین گربه بازی‌ها

گربه دوست داشتنی داخل کشتی شخصیتی جداگانه برای خود دارد. این موجود به دنبال ماهی بوده و شما می‌توانید او را در مکان‌های مختف کشتی ببینید. تنها نکته منفی گربه کشتی این است که شما باید او را خریداری کنید. البته پس از خرید او قطعاً پشیمان نخواهید شد.

۳. اسلاگ کت – دنیای باران (Slug Cat – Rain World)

بهترین گربه بازی‌ها

زمانی که یک گربه در دنیای بازی‌های ویدئویی وجود دارد اکثراً به عنوان یک کاراکتر جانبی است. در اصل این شخصیت‌ها قابل کنترل نیستند و انسان‌ها به آن‌ها دستور می‌دهند. در بازی دنیای باران انسان‌ها برای مدت زیادی است که از بین رفته‌اند. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید گربه‌ها را کنترل کرده و در این دنیای عجیب بگردید. دوام آوردن در این دنیا بدون کمک انسان‌ها بسیار دشوار است. پس شما باید تلاش کنید که مستقل شده و به تنهایی زندگی کنید.

۲. جگوار – سایه‌ی تومب رایدر (Jaguar – Shadow of The Tomb Raider)

بهترین گربه بازی‌ها

شاید نتوان این گربه را مانند موارد دیگر در این لیست دانست. با اینحال جگوار نقش بسیار مهمی در عنصر ترس در بازی سایه‌ی تومب رایدر داشت. به همین دلیل حضور او در این لیست اجباری بود. با اینحال همانطور که مشخص است لارا پس از مبارزه با او، جگوار را شکست داده و از بین می‌برد. یاد این گربه همیشه در خاطره‌ها باقی خواهد ماند!

۱. می – شب در جنگل (Mae – Night in the Woods)

بهترین گربه بازی‌ها

می یک گربه بسیار عجیب است. این گربه در اصل نیمه انسان بوده و رفتارهای بسیار خاصی دارد. می به نسبت موارد دیگر در این لیست بیشتر صحبت می‌کند و شما نیز بیشتر با آن ارتباط برقرار خواهید کرد. به طور کلی بازی شب در جنگل یک عنوان عجیب است. پس شما هم باید انتظار موارد جالب زیادی را در این بازی داشته باشید. قطعاً حضور می در این بازی یکی از عناصر مهم و کلیدی در آن است.

بهترین گربه: گربه‌ی بازی ولگرد – ولگرد (Stray Cat – Stray)

بهترین گربه بازی‌ها

این گربه را می‌توان جنجالی‌ترین مورد در میان موارد این لیست دانست. گربه بازی ولگرد نام خاصی ندارد. به همین علت شما می‌توانید هرچه که دوست دارید او را صدا کنید. در دنیای بازی ولگرد ربات‌ها حضور دارند و انسان‌ها سال‌های پیش این دنیا را رها کرده‌اند. داستان بازی بسیار جذاب بوده و خود گربه نیز دقیق و ماهرانه طراحی شده است. از طرفی گربه بسیار دوست داشتنی بوده و حتی یک گربه مخصوص برای میو کردن دارد! بازی ولگرد بهترین عنوان برای دوست داران گربه بوده و یکی از بهترین تجربیات گربه بودن را در اختیار شما قرار خواهد داد.

نظر شما در مورد حضور گربه‌ها در بازی‌های ویدئویی چیست؟ آیا درست است این موجودات در بازی‌ها حضور داشته باشند؟ آیا شما تجربه‌ای دارید که گربه بازی برای شما دوست داشتنی باشد؟ با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: RockPaperShotgun.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ۱۰ گربه‌ی برتر بازی‌های ویدیویی اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala