“تاخیر در انتشار عنوان Red Dead Redemption 2 کمی فرصت برای ما و همه شرکت‌ها فراهم خواهد نمود”. یوبی‌سافت ناشر عنوان Assassin’s Creed تنها شرکتی نیست که از تاخیر Red Dead Redemption 2 ابراز خوشحالی کرده است. در طول جلسه اعلام وضعیت مالی شرکت، مدیرعامل بخش مالی الکترونیک‌آرتز آقای بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) اظهار داشتند که تاخیر در انتشار […]

الکترونیک‌آرتز از تاخیر در انتشار عنوان Red Dead Redemption 2 ابراز خشنودی نمود

“تاخیر در انتشار عنوان Red Dead Redemption 2 کمی فرصت برای ما و همه شرکت‌ها فراهم خواهد نمود”.

یوبی‌سافت ناشر عنوان Assassin’s Creed تنها شرکتی نیست که از تاخیر Red Dead Redemption 2 ابراز خوشحالی کرده است. در طول جلسه اعلام وضعیت مالی شرکت، مدیرعامل بخش مالی الکترونیک‌آرتز آقای بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) اظهار داشتند که تاخیر در انتشار عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 “فرصت بیشتری” را در اختیار الکترونیک‌آرتز و سایر شرکت‌های صنعت بازی‌سازی قرار خواهد داد. در همین حال، یورگنسن به این نکته اشاره کرد که عناوین بزرگ و همچنین سخت‌افزارها کمک شایانی به صنعت بازی‌سازی می‌کنند. آقای یورگنسن در گفتگو با شرکت Seeking Alpha اعلام کردند که:

نکته‌ای که در طول سالیان متمادی آموختیم این است که، زمان‌های بسیاری وجود داشته‌اند که ما از رقابت می‌ترسیدیم، مثل زمان عرضه عنوان Grand Theft Auto V. هنگامی که این بازی منتشر شد رشد کلی بازار را افزایش داد و سبب فروش بیشتر کنسول‌ها شد. اغلب اوقات، چنین عناوینی باندلی منحصر بفرد دریافت می‌کنند تا سبب کاهش قیمت کنسول‌ها برای مصرف کنندگان شوند. این کار سبب ایجاد هیجان در بازارهای فروش خواهد شد، و ما از چنین چیزی استقبال می‌کنیم. این قضیه هم برای مصرف‌ کنندگان مفید خواهد بود و هم برای ما (شرکت‌های بازی‌سازی)، زیرا موجب می‌شود تا در همه جا و هر زمان در مورد بازی شما بحث و صحبت شود.

آقای یورگنسن همچنین اشاره نمود که الکترونیک‌آرتز همیشه در صنعت بازی‌سازی با عناوین بزرگ در حال رقابت بوده است.

بنابراین فکر نمی‌کنم این مورد سبب هراس ما شود، بلکه موجب تحریک بیشترمان نیز خواهد شد. من این چنین تصور می‌کنم. و همانطور که در جریان هستید، عنوان Red Dead Redemption 2 قرار نیست در سه ماهه سوم یا چهارم سال مالی شرکت ما منتشر گردد، بنابراین تاخیر در انتشار این عنوان کمی فرصت بیشتر برای ما و همه شرکت‌ها فراهم خواهد نمود.

مدیر بخش مالی شرکت یوبی‌سافت آقای آلن مارتینز (Alain Martinez) نیز چندی پیش اعلام کرده بود که: تاخیر عنوان Red Dead Redemption 2 “بطور قطع” برای یوبی‌سافت بهتر خواهد بود.

عدم انتشار Red Dead Redemption 2 قطعا فرصت بیشتری برای ارائه برخی از عناوین‌مان فراهم خواهد کرد.

در همین حین نیز، مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive (شرکت مادر راکستار) آقای استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) تصور نمی‌کند که تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 چندان مهم باشد.

اگر عناوین ما به اندازه کافی خوب باشند، هر زمان که منتشر شوند مردم آن‌ها را تهیه خواهند نمود.

عنوان Red Dead Redemption 2 قرار است در تاریخ نامعلومی در بهار ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

منبع متن: gamefa