توضیح کارگردان Assassin’s Creed Origins درباره مار غول‌پیکری که در تریلر آن نمایش داده شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، یکی از موارد و مسائل عجیبی که طرفداران با آن مواجه شدند و سوالات زیادی برای‌شان به‌وجود آمد، مار غول‌پیکری بود که در یکی از تریلرهای بازی نمایش داده شد. سری بازی‌های Assassin’s Creed همیشه عناوین خاصی بوده‌اند و سازندگان با تلفیق مسائل تاریخی و مسائل علمی تخیلی تجربه‌‌ای کم نظیر را به ارمغان آورده‌اند.

این مار غول‌پیکر در اواخر تریلر E3  به‌صورت ناگهانی دیده شد و طرفداران سوالات بسیاری درباره آن دارند. حال اشرف اسماعیل به عنوان کارگردان عنوان Assassin’s Creed Origins، توضیحاتی درباره مار غول‌پیکر داد. او گفت:

"مار غول‌پیکر... سوالات زیادی درباره آن وجود دارد. درباره این مار در همین حد بگویم که عناوین Assassin’s Creed همیشه بازی‌های قابل باوری بوده‌اند. منظور من این است که ما فرهنگ‌های مخصوص به خود را داریم و به هیچ وجه از آن‌ها خجالت نمی‌کشیم. آن‌ها بخشی از Assassin’s Creed هستند. البته باید بگویم که این حجم از فانتزی و تخیل به‌صورت اتفاقی و شانسی به‌وجود نمی‌آید. برای حضور این مار در بازی توجیهی داریم. شما نمی‌خواهید و دوست ندارید که من برای شما از بازی چیزی را اسپویل کنم و من هم این کار را انجام نخواهم داد. بله، این یک مار غول‌پیکر است. از خودتان می‌پرسید که چگونه Bayek در برابر همچین چیزی قرار می‌گیرد. مطمئن هستم که چند پاسخ وجود دارد و باز هم تاکید می‌کنم که Assassin’s Creed همیشه تجربه‌ای قابل باور و معتبر را رقم می‌زند."

عنوان Assassin’s Creed Origins در تاریخ 5 آبان سال جاری برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه می‌گردد. در اخبار دیگر این عنوان خوانده بودیم که این نسخه دارای بخش آنلاین و چندنفره نخواهد بود. شایان ذکر است که Assassin’s Creed Black Flag آخرین نسخه از این سری بود که بخش چندنفره و آنلاین داشت و بازیکنان می‌توانستند در قالب آن به تجربه این بازی بپردازند.

منبع متن: pardisgame