با یک قسمت دیگر از طرح معرفی بازی‌های شاخص موبایل همراه شما هستیم. در این قسمت با معرفی دو بازی زیبا همراه شما خواهیم بود ...

Monument Valley

پلتفرم: Android - iOS - Windows Phone

در اینجا قصد داریم تا بازی جذاب و فوق‌العاده فکری Monument Valley که برای اسمارتفون‌های اندرویدی، iOS و Windows Phone منتشر شده است را به شما عزیزان معرفی نماییم. این بازی مختص کسانیست که از بازی‌های معمایی، فکری و پیچیده خوششان می‌آید چون اگر لحظه‌ای از بازی و فکر به آن غافل شوید، یقینا قادر به ادامه آن نخواهید بود، نکته مهم برای انجام این بازی داشتن آرامش کامل است.

همانطور که می‌دانید بازی‌های فکری سبب تقویت ذهن خواهد شد و تجربه‌ی آن‌ها در میان عناوینی دیگری که هر روز منتشر می‌شوند، لازم است. وظیفه کلی شما در بازی جذاب و فکری Monument Valley هدایت و راهنمایی دخترک شاهزاده‌ای به نام lda در یافتن مسیر مورد نظر برای رفتن به نقاط دلخواهش بوده که البته این مسیرها دارای دشواری‌های بسیار زیادی می‌باشند که فقط با تمرکز کامل شما می‌توانید این پیچیدگی‌ها را پشت سر خود بگذارید و شاهزاده خانم را به مقصد مورد نظر برسانید.

بازی Monument Valley به شکل بسیار زیبایی با هنر معماری درآمیخته شده است و این ویژگی را از نقاط قابل تحسین این بازی می‌توان برشمرد. هنر معماری یکی از برجسته‌ترین و جالب‌ترین هنرهای دنیاست و بازی با آن، ابتکاراتی که شما با هنر معماری انجام خواهید داد بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

در این بازی بناهای معروف دنیا را ملاحظه خواهید کرد، گاهی شما باید یک بنایی که در آن به بن بست می‌رسید را به شکل قابل توجهی و به گونه‌ای تغییر دهید تا بتوانید راه را برای شاهزاده خانم هموار و فراهم کرده و او را به مقصد مورد نظرش برسانید که البته این امر شاید مدت‌ها طول بکشد و همین قضیه زیبایی بازی را دوچندان کرده است.

نکته مهم قابل ذکر دیگر این است که بازی به گونه‌ای طراحی شده که احتمالا شما در برخی از مراحل دچار خطای دید شوید و به طور کلی کارتان را اشتباه انجام دهید، که این موضوع گاهی سبب عصبانیت کاربران و گاهی باعث شگفتی خواهد شد، تمامی این دلایل سبب شده که شما بیش از پیش تشنه انجام بازی شوید و این یقینا یکی از ابتکارات گروه سازنده بازی و نقطه قوت آن می‌باشد.

بازی Monument Valley دارای صداگذاری‌های حرفه‌ای و مراحل بسیار متنوع همراه با تصاویر و محیط 3 بعدی نیز می‌باشد که بسیار کاربر پسند است.

در مجموع بازی Monument Valley برای کسانی که علاقه به حل معما و پاز دارند و از این کار خسته نمی‌شوند بسیار مورد تایید است، اما به کسانی که روحیه این کار را ندارند و یا آستانه تحملشان بسیار کم است یقینا توصیه نمی‌شود.

خلاصه‌ای از ویژگی‌های بازی Monument Valley

پیچیدگی بسیار زیاد بازی

وجود بناهای معروف از سرتاسر جهان

الزام به داشتن آرامش کامل برای اجرا و انجام صحیح بازی

وجود مراحل متنوع و مختلف

داشتن گرافیک بسیار عالی و 3 بعدی

صداگذاری‌های ویژه و هیجان‌انگیز

Tiny Troopers 2

پلتفرم: Android - iOS

‌در این جا قصد داریم تا بازی جذاب و هیجان انگیز Tiny Troopers 2 که همان بازی معروف سربازان کوچک می باشد را برایتان معرفی نماییم. بازی Tiny Troopers 2 نسبت به نسخه قبل پیشرفت‌های چشمگیری داشته که به همین سبب توانسته تا نام درخشان خود را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیاورد. Tiny Troopers 2 محصول شرکت Chillingo است که کارهای جالبی را در کارنامه خود دارد. در Tiny Troopers 2 نسبت به نسخه اول تغییرات قابل توجهی انجام گرفته که این نکات را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در این نسخه از بازی ظاهر سربازان به طور کلی تغییر یافته ولی کماکان با سربازان کوچکی روبه‌رو هستید که به وسیله‌ی آنان نبردهای فوق العاده‌ای را رقم خواهید زد.

همچنین در بازی پیشرفت‌های گرافیکی خیره کننده‌ای را نسبت به نسخه اول آن شاهد خواهید بود و با تشکیل یک گروه و به کارگیری نیروهای نظامی مختلف، شما به رهبری گروه رسیده و اختیار کامل آن را بر عهده خواهید داشت، در نبردهای مختلفی شرکت خواهید کرد و با به کارگیری استراتژی مناسب دشمنانتان را به نابودی خواهید کشاند.

در Tiny Troopers 2 سلاح‌های متفاوت‌تری نسبت به نسخه قبلی برایتان طراحی و در نظر گرفته شده که سبب افزایش جذابیت و هیجان برای شما عزیزان در حین بازی شده است. در حقیقت به طور قطع میتوان گفت در این نسخه از بازی Tiny Troopers جذابیت و هیجان، به کارگیری سلاح‌ها، نحوه‌ی درگیری‌ها و امکان بهره‌گیری از استراتژی‌های مختلف برای رویارویی با دشمنان، همه و همه دچار تغییرات جالب و گسترده‌ای شده‌اند.

شما همانند نسخه قبل می‌توانید بر هواپیماها، تانک‌ها و زره پوش‌ها سوار شده  و هدایت آن‌ها را بر عهده بگیرید، اما این سلاح‌ها همگی دچار تغییرات عمده ای گشته به طوری که هر کدام از آن‌ها نسبت به گذشته مرگبارتر شده‌اند. نکته حائز اهمیت در Tiny Troopers 2 قابلیت ارتقاء سربازان و جوخه‌ها می‌باشد که در بالابردن توان نظامی شما بسیار تاثیر دارد، در نسخه قبلی این امکان تاحدودی کمرنگ‌تر بود.

یکی دیگر از نکات برجسته Tiny Troopers 2 امکان مشارکت در حمله‌ها می‌باشد به طوری که شما با هم گروهیتان می‌توانید به صورت هماهنگ به دشمن مشترکتان تاخته و آن‌ها را شکست دهید. به طور کلی میتوان Tiny Troopers 2 را نسبت به نسخه اول آن بهتر و جذاب‌تر ارزیابی کرد، پیشرفت‌های گرافیکی ،تجهیزات و امکانات گروهی از جمله دلایلی هستند که این گفته ما را تصدیق می‌کند.

خلاصه‌ای از ویژگی‌های بازی Tiny Troopers 2

پیشرفت گرافیکی فوق العاده نسبت به نسخه اول

تغییرات ظاهری سربازان و نیروهایتان

قابلیت ارتقاء نیروها و جوخه‌های نظامیتان

وجود سلاح‌های پیشرفته‌تر نسبت به نسخه اول

تشکیل گروه و برعهده گرفتن رهبری آن

پیشروی گروهی در بازی برای نابودی دشمنانتان

برای دانلود عناوین معرفی شده لطفا به برنامه‌ی "بازیک" مراجعه نمایید.

منبع متن: pardisgame