مایکل گودمن: Xbox One X همچنان فاقد عناوین بلاک‌باستر است

Microsoft طی کنفرانس خود در E3 2017 به‌طور کامل از Xbox One X رونمایی کرد و از آن زمان در فضای مجازی، این کنسول به یکی از مورد بحث‌ترین‌ها تبدیل شده است. در حالی که Forza 7 و بسیاری از عناوین دیگر با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه برای این کنسول عرضه می‌شود، برخی می‌گویند لاین‌آپ آن چندان قوی نیست.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WeWriteThings، مایکل گودمن به عنوان یکی از تحلیل‌گران این صنعت، گفت در حالی که از کنفرانس Microsoft به دلیل تمرکز بیشتر برروی بازی‌ها نسبت به Xbox One X راضی بوده، اما افزود هیچ عنوان بلاک‌باستری در میان بازی‌های به نمایش گذاشته شده ندید و می‌گوید چنین چیزی برای تمام کنفرانس‌های E3 2017 یکسان است:

"از این موضوع که کنفرانس آن‌ها نسبت به سخت‌افزار، تمرکز بیشتری برروی بازی‌ها داشت خوشم می‌آید اما عنوان بلاک‌باستری ندیدم. چنین موردی برای کنفرانس Sony نیز همین‌طور است. در کل بازی هیچ شخصی نتوانست تحسین من را به‌همراه داشته باشد. واقعا چیز جدیدی برای هیجان‌زده شدن پیدا نکردم. این موضوع برای تمام کنفرانس‌های E3 یکسان بود."

چندی پیش فیل اسپنسر گفته بود آن‌ها عناوین جدیدی در دست ساخت دارند که تا 2 الی 3 سال آینده منتشر نمی‌شوند بنابراین از نظر او معرفی عناوینی که فاصله زیادی تا عرضه آن‌ها باقی مانده، تصمیم درستی نیست. 

نظر شما در رابطه با لاین‌آپ Xbox One X چیست؟ دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame