منطقی به نظر می‌رسد که برای این‌ که بهترین خروجی را داشته باشید، باید بهترین سیستم را هم داشته باشید. همانطور که می‌دانید در گذشته سازندگان Hellblade ادعا کرده بودند که نسخه رایانه‌های شخصی این بازی از بالاترین نرخ فریم (۶۰ فریم بر ثانیه) و وضوح تصویر ۴K پشتیبانی خواهد کرد. به هر حال برای این […]

برای اجرای Hellblade با کیفیت ۴K بر روی رایانه‌ شخصی، نیاز به یک سیستم بسیار قدرتمند دارید

منطقی به نظر می‌رسد که برای این‌ که بهترین خروجی را داشته باشید، باید بهترین سیستم را هم داشته باشید.

همانطور که می‌دانید در گذشته سازندگان Hellblade ادعا کرده بودند که نسخه رایانه‌های شخصی این بازی از بالاترین نرخ فریم (۶۰ فریم بر ثانیه) و وضوح تصویر ۴K پشتیبانی خواهد کرد. به هر حال برای این اعداد و ارقام، زیاد هیجان زده نشوید زیرا زمانی که این بازی عرضه شود، در عمل نیاز به سخت افزار بسیار قدرتمند دارد و هر سیستم معمولی نمی‌تواند این مشخصات را برای شما اجرا کند. این چیزی است که خود نینجا تئوری (Ninja Theory) نیز آن را قبول دارد. تامیم آنتونیادز (Tameem Antoniades)، کارگردان خلاق Hellblade، در مصاحبه‌ای با یکی از وبسایت‌های معتبر در این خصوص گفت:

در حقیقت شما برای این که این بازی را با کیفیت ۴K و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید، نیاز به یک سیستم بسیار قدرتمند دارید. ما هنوز مشخصات سیستم مورد نیاز این بازی را اعلام نکرده‌ایم اما به محض این که از این موضوع اطلاع پیدا کردیم، آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

قطعاً این بازی به حدی خوب خواهد بود که حتی بدون داشتن سیستم بسیار قدرتمند و بالاترین تنظیمات گرافیکی هم از آن لذت خواهید برد اما به نظر می‌رسد برای داشتن بالاترین جزئیات ممکن، باید سیستم خود را تا حد زیادی ارتقاء دهید. به هر حال حدس زدن مشخصات دقیق برای سیستم مورد نیاز این بازی، تا زمانی که خود سازندگان به طور رسمی اعلام نکنند کار سختی است. در حال حاضر نیز حد‌اقل سیستم مورد نیاز Hellblade در صفحه Steam این بازی اعلام شده است و این تنها اطلاعاتی است که ما از سیستم مورد نیاز این بازی برای اجرا برروی رایانه‌های شخصی، در اختیار داریم.

Hellblade در تاریخ ۸ آگوست برابر با سه‌شنبه ۱۷ام مرداد ماه امسال برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa