گفتنی است که سونی در چند سال گذشته به آوردن تعداد بیشتری از محصولات انحصاری خود به رایانه‌های شخصی روی آورده است. بازی‌هایی نظیر گاد آو وار، هورایزن زیرو داون و اسپایدر من، موفقیت چشمگیری روی این پلتفرم بدست آوردند که نشان می‌دهد بازار قدرتمندی برای بازی‌های پلی‌استیشن در فضای رایانه‌های شخصی وجود دارد. اگرچه سازنده‌ی اصلی بازی سابقه‌ی انتشار بازی روی کامپیوتر را دارد، اما Returnal اولین انحصاری پلی‌استیشن ۵ این استودیو خواهد بود که به این پلتفرم نیز راه می‌یابد.

Returnal

تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده نبردهای سریع آن را به نمایش می‌گذارد. اگرچه این تریلر تاریخ انتشار بازی روی رایانه‌های شخصی را نشان نمی‌دهد، اما در توضیحات تریلر در یوتیوب آمده است که بازی در اوایل سال ۲۰۲۳ برای این پلتفرم در دسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است که Returnal تنها انحصاری پلی‌استیشن نبود که در مراسم گیم اواردز برای رایانه‌های شخصی معرفی شد بلکه بازسازی لست آو آس ۱ نیز در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) روی این پلتفرم منتشر می‌شود. با وجود ابهام در مورد زمان دقیق عرضه‌ی Returnal برای رایانه‌های شخصی، با این حال می‌توان به این نتیجه رسید که با تاریخ عرضه‌ی لست آو آس ۱ فاصله خواهد داشت.

با اینکه به طور کلی انحصاری‌های پلی‌استیشن روی رایانه‌های شخصی موفق بوده‌اند، با این حال اثری مانند Sackboy: A Big Adventure در اکتبر گذشته بر روی این پلتفرم منتشر شد، اما در مقایسه با گاد آو وار عملکرد بسیار ضعیفی داشت. بنابراین اینکه اثری مانند Returnal در رایانه‌های شخصی چقدر خوب عمل می‌کند را زمان مشخص خواهد بود.

بازی Returnal هم اکنون روی پلی‌استیشن ۵ در دسترس است.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی Returnal اوایل سال آینده به کامپیوتر می‌آید؛ تریلر جدید آن را تماشا کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala