بعد از گذشت تقریبا ۱۲ سال از پخش سری پنجم فیلم موفق Final Destination در سال ۲۰۱۱، این مجموعه ترسناک با سری ششم به پرده نقره‌ای باز خواهد گشت. کمپانی برادران وارنر سری ششم مقصد نهایی را ترسناک‌تر از قبل خواهد ساخت. این کمپانی در پنل کامیک‌کان خبر از ساخت سری ششم فرنچایز مقصد نهایی […]

سری ششم Final Destination در دست ساخت است

مینو فرجی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 17:00
سری

بعد از گذشت تقریبا ۱۲ سال از پخش سری پنجم فیلم موفق Final Destination در سال ۲۰۱۱، این مجموعه ترسناک با سری ششم به پرده نقره‌ای باز خواهد گشت.

کمپانی برادران وارنر سری ششم مقصد نهایی را ترسناک‌تر از قبل خواهد ساخت. این کمپانی در پنل کامیک‌کان خبر از ساخت سری ششم فرنچایز مقصد نهایی به کارگردانی زاک لیپوسکی و آدام استین و نویسندگی جان واتس داد.

کارگردانان سری ششم سال گذشته خبر هدایت این فیلم را تایید کردند اما اخبار رسمی امسال منتشر شدند. گرچه هنوز پلات فیلم مشخص نیست، جفری ردیک، نویسنده و خالق اصلی فیلم، قبلا گفته بود که سری ششم داستان اصلی فیلم را دنبال نخواهد کرد هرچند به فرنچایز وفادار است.

فیلم مقصد نهایی به خوبی مخاطب را می‌ترساند و از ترس شخصیت‌ها از مرگ برای پیش بردن داستان استفاده می‌کند. این فرنچایز با صحنه‌هایی همچون تصادف با اتوبوس یا افتادن از ترن هوایی در مخاطبینش رعب و وحشت ایجاد می‌کند.

ساخت سری ششم سال ۲۰۱۹ تایید شد اما بدلیل شیوع پاندمی به تعویق افتاد. هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم درنظر گرفته نشده است.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Final Destination, Final Destination 6, مقصد نهایی

منبع متن: gamefa