این بازی که با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) ساخته شده است، دارای گرافیک فوق واقعی و زاویه‌ی دید منحصربه‌فردی است. اولین تریلر گیم‌پلی با واکشن‌های متفاوتی روبرو شد زیرا برخی تصور می‌کردند که ویدیو تقلبی یا از قبل رندر شده است، اما توسعه‌دهندگان از زمان انتشار ویدیو به پرسش‌های مهمی پاسخ داده‌اند. این بازی تاریخ انتشاری دارد و در حال حاضر تنها برای رایانه‌های شخصی و با ماوس و کیبورد قابل بازی است.

جعلی خطاب شدن یک بازی ویدیویی مستقل به دلیل گرافیکی بیش از حد واقع‌گرایانه، تا حدودی می‌تواند یک تعریف و تمجید نیز محسوب شود. الکساندر اسپیندلر (Alexandre Spindler)، توسعه‌دهنده‌ی بازی، با پرده‌برداری از اولین تریلر گیم‌پلی در توییتر، سر و صدای زیادی به پا کرد. Unrecord بخشی از واقعیت بیش از حد خود را مدیون آنریل انجین ۵ است که به دلیل توانایی خود در تولید تصاویر غیرعادی در سطح قابل دسترس‌تر و به صورت رایگان مشهور است.

گیم‌پلی Unrecord

بسیاری از کاربران فکر می‌کردند که تریلر یا یک ویدیو‌ی از پیش رندر شده یا حقه‌ی جدیدی است که شامل فیلم‌هایی واقعی می‌شود. در نهایت توسعه‌دهندگان مجبور شدند که در صفحه‌ی پرس و پاسخ مربوط به بازی در استیم به بحث و جدل آشکار بپردازند. از طرفی اینکه آیا ویژگی‌های گیم‌پلی نمایش داده شده در نهایت به مکانیزم‌های لذت‌بخشی تبدیل می‌شوند یا خیر، در این مرحله بی‌اهمیت به نظر می‌رسد. در هر صورت Unrecord نام خود را به عنوان یک بازی بیش از حد واقع گرایانه بر سر زبان‌ها انداخته است.

ابتدا گفته شد که تریلر بازی از پیش رنده نشده و به صورت واقعیت مجازی نیز توسعه داده نخواهد شد. پورت‌های کنسولی دور از ذهن نیستند، اما توسعه‌دهندگان روی ماوس و کیبورد تمرکز کرده‌اند. در نهایت، با کنار گذاشتن هر گونه شک و تردیدی، اسپیندلر چند فیلم پشت صحنه از محیط توسعه‌ی در آنریل انجین ۵ را به اشتراک گذاشت.

بازی Unrecord

Unrecord به لطف زاویه‌ی دید خود منحصربه‌فرد است و از طرفی ما را یاد بازی Kane and Lynch 2: Dog Days می‌اندازد؛ دنباله‌ای که توسط IO Interactive در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و سعی داشت فیلم‌های گرفته شده توسط دوربین فیلمبرداری را در صحنه‌ها و گیم‌پلی خود تکرار کند. هر دو بازی لحظات خاصی از خشونت خود را سانسور می‌کنند، اما Unrecord همه چیز را به سطح جدیدی می‌برد.

در نهایت بدیهی به نظر می‌رسد که اثری که هدفش رسیدن به سطح جدیدی واقع‌گرایی است، احتمالا سخت‌افزارهای میان رده را هدف قرار نخواهد داد، بنابراین موفقیت آن به شدت به توانایی آن در اجرا روی سیستم‌های مختلف با تنظیمات گرافیکی متنوع بستگی دارد. با این حال، این یک تغییر جدید در روند عرضه و ساخت شوترهای بیشماری است که در طول سال‌های اخیر دیده‌ایم.

بازی Unrecord در تاریخی نامشخص برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Windows Central

نوشته ببینید؛ اولین تریلر بازی Unrecord گرافیک فوق واقع‌گرایانه‌ی آن را به نمایش می‌گذارد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala