فصل دوم سریال مورد انتظار Severance حواشی بسیاری را تجربه کرده و تولید آن با تاخیر مواجه بوده است.

حواشی تولید فصل دوم سریال Severance

ایلیا عسگری
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 15:00
حواشی

فصل دوم سریال مورد انتظار Severance حواشی بسیاری را تجربه کرده و تولید آن با تاخیر مواجه بوده است.

سریال Severance (جداسازی) یکی از آثار منحصر به فرد ژانر علمی تخیلی و روان‌شناسانه بود که بن استیلر در همکاری با کمپانی اپل در سال ۲۰۲۲ آن را تهیه نمود و با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی مخاطبین مواجه شد. واکنش‌هایی که برخلاف انتظار سازندگانش بود و آن‌ها را مجاب کرد که ساخت فصل دوم آن را هر چه زودتر در دستور کار قرار دهند.

با این حال پروسه تولید فصل دوم این سریال مسیر پرحاشیه و عجیب و غریبی را طی کرده تا جایی که حتی احتمال لغو آن نیز به میان آمده بود. پس از آن که تولید فصل دوم طبق انتظارات کمپانی پیش نمی‌رود، عوامل پشت صحنه دچار اختلاف شده و برخی از آن‌ها همچون دن اریکسون و مارک فریدمن تصمیم به خروج از این پروژه می‌گیرند و بن استیلر که نمی‌تواند جایگزینی برای آن‌ها پیدا کند، با کمک کمپانی اپل مارک فریدمن را متقاعد می‌کنند که به این مجموعه بازگردد.

این حواشی که در سال گذشته تولید فصل دوم Severance را با تاخیر مواجه کرد بود در نهایت به نقطه آرامش رسیده و حال طبق تازه‌ترین گزارش تی‌وی لاین، نمایندگان اپل اظهار داشته‌اند که تولید فصل دوم به جریان افتاده و با اختصاص بودجه‌ای همانند فصل نخست، فصل دوم می‌تواند بدون هیچ مشکل و حاشیه‌ای تولید خود را اغاز نماید و بن استیلر می‌تواند با خیالی آسوده ادامه داستان پرمخاطب خود را روایت نماید.

این سریال روایت‌گر دنیایی خیالی ولی دلهره‌آوری است که شرکتی به نام صنایع لومن می‌تواند خاطرات کارکنان خود را دستکاری کرده و آن‌ها را بازیچه دست خود نماید. با این حال یکی از این کارکنان به نام مارک متوجه این توطئه شده و درصدد افشای رازهای کثیف این کمپانی برمی‌آید که به وقایعی شوکه‌کننده منجر می‌شود.

فصل نخست مجموعه تلویزیونی Severance به سبب بهره گیری از داستانی ناب و پرتنش موفق شد تا بینندگان بسیاری را به سمت خود جذب کرده و جوایز گوناگونی را تصاحب کند. مسئله‌ای که سبب شده تا انتظارات از فصل دوم آن افزایش پیدا نماید و کمپانی اپل نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع ایجاد هر گونه حاشیه حول محور این سریال بشود.

باید صبر کرد و دید که تولید فصل دوم Severance چگونه پیش رفته و چه تاریخی برای پخش آن در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Apple, Severance, تلویزیون, سریال

منبع متن: gamefa