استودیوی Housemarque موفق شد با عرضه بازی Nex Machina در سبک تیراندازی و آرکید، طرفداران زیادی را سوی به خود جذب کند. یکی از دلایل موفقیت این بازی، حضور یوجین جارویس (Eugene Jarvis) – فردی که در ساخت Smash TV و Robotron 2084 نقش داشته است – به عنوان مشاور در تیم توسعه آن بود. […]
استودیوی Housemarque موفق شد با عرضه بازی Nex Machina در سبک تیراندازی و آرکید، طرفداران زیادی را سوی به خود جذب کند. یکی از دلایل موفقیت این بازی، حضور یوجین جارویس (Eugene Jarvis) – فردی که در ساخت Smash TV و Robotron 2084 نقش داشته است – به عنوان مشاور در تیم توسعه آن بود. Nex Machina برای نسل جدید به منظور افزایش چشمگیر طراحی بصری و مکانیک گیمپلی اُلد-اسکول خود بهروز شده است.
البته کار استودیوی Housemarque هنوز به اتمام نرسیده است چراکه جدیدترین بازی بزرگ آنها، یعنی Matterfall، با هدف وارد کردن سبک تیراندازی و سکوبازی از نمای جانبی به سطحی جدید، در تاریخ سهشنبه ۲۴ مرداد ماه (۱۵ آگوست ۲۰۱۷) وارد بازار خواهد شد. با این حال، این بازی تنها برای کنسول پلیاستیشن ۴، همراه با پشتیبانی از پلیاستیشن ۴ پرو عرضه خواهد شد. بنابراین این پرسش مطرح میشود که توسعهدهنده بازی موفق Nex Machina برای عنوان بعدی خود چه تمهیداتی برای رزولوشن و نرخ فریم آن اندیشیده است؟
میکائل هاوری (Mikael Haveri) در گفتگو با وبسایت «گیمینگبولت» جزئیات جدیدی از کیفیت اجرایی بازی Matterfall بر روی پلتفرمهای مقصدش منتشر کرد. هاوری اظهار داشت که بازی Matterfall بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ پرو با رزولوشن ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد. این در حالی است که نسخه پلیاستیشن معمولی این عنوان با رزولوشن ۹۰۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا میشود. پرواضح است که تمرکز استودیوی Housemarque بر روی رسیدن به نرخ فریم پایدارِ ۶۰ بر ثانیه است.
همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Matterfall در تاریخ سهشنبه ۲۴ مرداد ماه (۱۵ آگوست) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ۴ پرو عرضه و منتشر خواهد گردید.
منبع متن: gamefa