جولیان کاستوو (Julian Kostov)، قرار است در Modern Warfare 3، نقش آفرینی شخصیت Makarov را بر عهده بگیرد. مدتی پیش، اکتیویژن (Activision)، به صورت رسمی از نسخه‌ی بعدی Call of Duty، یعنی Modern Warfare 3، رونمایی کرد؛ و به نظر قرار است تا در تاریخ ۱۰ نوامبر ( ۱۹ آبان)، شاهد انتشار آن باشیم. شعار […]

بازیگر نقش Makarov در Modern Warfare 3، مشخص شد

سجاد عرفانی
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - 13:09

جولیان کاستوو (Julian Kostov)، قرار است در Modern Warfare 3، نقش آفرینی شخصیت Makarov را بر عهده بگیرد.

مدتی پیش، اکتیویژن (Activision)، به صورت رسمی از نسخه‌ی بعدی Call of Duty، یعنی Modern Warfare 3، رونمایی کرد؛ و به نظر قرار است تا در تاریخ ۱۰ نوامبر ( ۱۹ آبان)، شاهد انتشار آن باشیم.

شعار این نسخه حول محور جمله: «خطر نهایی منتظر است» می‌گردد و در یک ویدئوی کوتاه ۴۱، ثانیه‌ای شاهد بازگشت شخصیت منفی اصلی سری Modern Warfare، یعنی Vladimir Makarov، بودیم.

در اختتامیه بازی Modern Warfare 2، که سال پیش منتشر شد، سکانسی به نمایش درآمد که یکی از اعضای گروه Makarov در حالی که داشت سلاح‌هایی را داخل هواپیما قرار می‌داد، دستوری را با عنوان «No Russian» دریافت کرد که اشاره مستقیم به مرحله بحث‌برانگیزی با همین نام، در نسخه‌ی قدیمی Modern Warfare 2 دارد.

اما Makarov کیست؟

برخلاف حدس و گمان‌ها، شخصیت Makarov این نسخه، کاراکتری تماما جدید و از دوباره ساخته شده خواهد داشت و نقش او را جولیان کاستوو، یک هنرپیشه بلغارستانی، که بیشتر او را برای ایفای نقش در سریال Shadows and Bone می‌شناسند، بازی خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر احتمالا در تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد)، طی رونمایی اصلی بازی در Warzone، منتشر خواهد شد.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Activision, Call of Duty: Modern Warfare 3, Sledgehammer Games

منبع متن: gamefa