طبق گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد که سیدنی سوئینی ایفای نقش شخصیت زن عنکبوتی را در فیلم Madame Web بر عهده خواهد داشت.

نقش سیدنی سوئینی در فیلم Madame Web مشخص شد

ایلیا عسگری
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - 11:30

طبق گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد که سیدنی سوئینی ایفای نقش شخصیت زن عنکبوتی را در فیلم Madame Web بر عهده خواهد داشت.

کمپانی سونی پیکچرز با قدرت مشغول گسترش دنیای سینمایی عنکبوتی خود می‌باشد که فیلم و سریال‌های گوناگونی برای آن تدارک دیده شده و یکی از مهمترین پروژه‌های آن اثری سینمایی به نام Madame Web (مادام وب) می‌باشد که برای نخستین‌بار توسط تیمی از بازیگران زن رهبری شده که در این بین داکوتا جانسون به عنوان نقش اصلی حضور پیدا کرده است.

در حالی که کمپانی سونی تاکنون هیچ اطلاعات ارزشمندی را از این فیلم منتشر نکرده اما سیدنی سوئینی در مصاحبه جدیدش که مربوط به پیش از اعتصابات بازیگران می‌شود، درباره نقش خود به صحبت پرداخته و فاش نموده که هنرنمایی شخصیت جولیا کارپنتر یا همان زن عنکبوتی را بر عهده داشته است.

او در جریان این مصاحبه فاش کرد که تا پیش از برگزیده شدن برای ایفای این نقش، هیچ شناختی نسبت به زن عنکبوتی نداشته و این مسئله سبب گشته تا وی به مغازه فروش کیمک‌بوک رفته و تمام آثار مرتبط با وی را خریداری نماید. شخصیتی که برای نخستین‌بار در جلد ششم کمیک جنگ‌های مخفی حضور پیدا کرد و با استقبال مخاطبین مواجه شد تا جایی که امروزه به عنوان مادام وب دوم دنیای کمیک شناخته می‌شود.

با وجود آن که آثار مرتبط با ژانر ابرقهرمانی اخیراً در گیشه توفیقی حاصل نکرده‌اند، سیدنی سوئینی اعتقاد دارد که فیلم Madame Web این ناکامی را جبران خواهد کرد؛ زیرا مردم با اثری طرف هستند که تعریف متفاوتی از ژانر ابرقهرمانی را ارائه می‌دهد. نکته جالب مصاحبه این بازیگر ۲۵ ساله در این است زمانی که از وی درباره احتمال حضور در دنیای سینمایی مارول پرسیده شد، او با لحنی امیدوارانه پاسخ مثبتی داد که می‌تواند شایعه ارتباط MCU با دنیای سینمایی عنکبوتی سونی را بیش از پیش قوت ببخشد.

فیلم Madame Web به کارگردانی اس. جی. کلارکسون برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Madame Web, Spider Man, سینما, فیلم

منبع متن: gamefa