استودیوی فروزن‌بایت (Frozenbyte) تریلر جدیدی را از بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy منتشر کرده است که به معرفی شخصیت Zoya the Thief و ویژگی‌های آن می‌پردازد. Zoya the Thief که خود را یک فرد کارگشا می‌داند، تحرک بالایی دارد و می‌تواند از تیر و کمان خود را استفاده کند. در Trine 5: A Clockwork […]

تریلر جدید Trine 5: A Clockwork Conspiracy ویژگی‌های شخصیت Zoya را نمایش می‌دهد

محسن رضوی فر
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - 11:47

استودیوی فروزن‌بایت (Frozenbyte) تریلر جدیدی را از بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy منتشر کرده است که به معرفی شخصیت Zoya the Thief و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

Zoya the Thief که خود را یک فرد کارگشا می‌داند، تحرک بالایی دارد و می‌تواند از تیر و کمان خود را استفاده کند. در Trine 5: A Clockwork Conspiracy، زویا با استفاده از طناب می‌تواند از روی قلاب‌ها تاب بخورد و اشیاء را بکشد. او همچنین می‌تواند یک زیپ لاین برای همراهان خود ایجاد کرده تا با آن از مکان‌های مختلف عبور کنند. علاوه بر استفاده از تیر و کمان، او همچنین می‌تواند از تیرهای عنصری استفاده و یک سکوی یخی را برای عبور از آب‌های برق گرفته یا مشعل‌های مشتعل ایجاد کند. تیرهای زویا می‌توانند برخی از تیرهای دشمنان را دفع کنند و زویا همچنین قادر است از میان دشمنان عبور کرده و یک بمب چسبنده روی آن‌ها قرار دهد.

بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۲ (۳۱ آگوست ۲۰۲۳) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان شما را به تماشای تریلر جدید منتشر شده از این بازی دعوت می‌کنیم.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

منبع: Gamingbolt

Nintendo Switch ، PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، تریلر بازی
frozenbyte, THQ Nordic, Trine 5: A Clockwork Conspiracy

منبع متن: gamefa