از قرار معلوم، پس از اخراج کارمندان متعدد استودیو بایوور (Bioware)، یکی از افراد عالی‌رتبه این استودیو در زمینه طراحی مراحل به استودیوی Sucker Punch پیوسته است. جوز هندریکس (Jos Hendriks)، طراح بازی و طراح مراحل استودیوی بایوور، چیزی نمانده بود تا پانزدهمین سالگرد حضورش در این استودیو را جشن بگیرد؛ اما تعدیل کارمندان استودیو، […]

طراح مراحل سابق Bioware به تیم توسعه‌دهنده Ghost of Tsushima پیوست

نوید رزاقی
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - 12:38

از قرار معلوم، پس از اخراج کارمندان متعدد استودیو بایوور (Bioware)، یکی از افراد عالی‌رتبه این استودیو در زمینه طراحی مراحل به استودیوی Sucker Punch پیوسته است.

جوز هندریکس (Jos Hendriks)، طراح بازی و طراح مراحل استودیوی بایوور، چیزی نمانده بود تا پانزدهمین سالگرد حضورش در این استودیو را جشن بگیرد؛ اما تعدیل کارمندان استودیو، گریبان‌گیر او شد. هندریکس سابقه کار روی عناوینی از جمله نسخه‌های مختلف سری Mass Effect و Dragon Age را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین پیش از جدایی از بایوور، در توسعه بازی Dragon Age: Dreadwolf نیز نقش داشته است.

اما طولی نکشید تا هندریکس پس از جدایی از بایوور، به یکی از استودیوهای فرست‌پارتی سونی، یعنی ساکر پانچ (Sucker Punch Productions) بپیوندد؛ استودیو سازنده Ghost of Tsushima که پس از عرضه این عنوان، محبوبیت کم‌نظیری را در بین استودیو‌های فرست‌پارتی سونی به دست آورد. هندریکس این خبر را در حساب توییتری خود اعلام کرد:

اوایل امسال و پس از ۱۴ سال و نیم فعالیت در بایوور، که با بسیاری از افراد خارق‌العاده روی کارهایی خارق‌العاده کار کردم، از کار اخراج شدم. پس از گذراندن مدتی برای استراحت، ماجراجویی بعدی خود را با تیم فوق‌العاده در ساکر پانچ آغاز خواهم کرد!

هندریکس مهره بزرگی برای ساکر پانچ محسوب می‌شود که احتمالاً اکنون برای کار روی دنباله بعدی Ghost Of Tsushima به استودیو پیوسته است؛ بنا به شایعات و شنیده‌ها، این همان پروژه‌ای که در حال حاضر، ساکر پانچ در حال توسعه آن است. همچنین برخی از آگهی‌های شغلی استودیو، احتمال در دست توسعه بودن دنباله Ghost of Tsushima را بیشتر می‌کنند.

در حال حاضر، خوب است که ببینیم توسعه‌دهندگانی که تحت تأثیر چنین اخراج‌هایی قرار گرفته‌اند، پس از مدت کوتاهی روی پای خود می‌‌ایستند و به فعالیت حرفه‌ای خود در توسعه بازی‌ها، ادامه می‌دهند.

Playstation ، PlayStation 5 ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Bioware, Ghost of Tsushima, Sony, Sucker Punch Production

منبع متن: gamefa