امروز استدیو هلندی Guerilla Games و Sony Interactive Entertainment ناشر بازی Horizon: Zero Dawn با انتشار تریلری، بروزرسانی جدید 1.32 را برای این بازی منتشر کردند که نکته ویژه‌ای به بازی اضافه می‌کند: یک سطح دشواری آسان‌تر به نام "Story".

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، بروزرسانی 1.32 که در حال حاضر در دسترس است، مانند روال همیشگی بروزرسانی‌های دیگر، بسیاری از مشکلات Zero Dawn را برطرف کرده است، اما چیزی که این بروزرسانی را خاص و متمایز می‌کند، اضافه شدن سطح دشواری جدید و آسان‌تر برای بازی است.

طبق اعلام استدیو Guerilla Games، این بروزسانی مخصوص کسانی است که "صرفا به‌خاطر داستان و روایت بازی به سراغ آن می‌روند" و دوست ندارند با چالش‌های گیم‌پلی درگیر شوند. گرچه همه ما می‌دانیم که گیم‌پلی بازی Horizon یکی از نقاط درخشان آن به شمار می‌رود؛ با این‌حال سطح "Story" برای آن دسته از بازیکنانی که می‌خواهند از راه آسان‌تری در بازی پیش‌روی کنند بی‌تردید بهترین گزینه به‌نظر می‌رسد.

شایان به ذکر است که بازی Horizon: Zero Dawn یکی از موفق‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول PS4 به‌شمار می‌رود که علاوه بر دریافت نمرات بالا، فروش خیره‌کننده 3.4 میلیون نسخه‌ای را تا به اینجای کار در کارنامه‌اش ثبت کرده است.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بروزرسانی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت HD / دانلود با کیفیت SD

منبع متن: pardisgame