اسکوئر انیکس (Square Enix) تایید کرده است که بازی Final Fantasy 16 به همراه هر دو بسته‌الحاقی Echoes of the Fallen و The Rising Tide بر روی PC منتشر خواهد شد. پورت PC بازی Final Fantasy 16 در دست توسعه قرار دارد و نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده‌ی بازی، اخیراً تایید کرده که این نسخه […]

نسخه PC بازی Final Fantasy 16 به همراه بسته‌های الحاقی عرضه خواهد شد

محسن رضوی فر
۲۱:۲۵ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
نسخه PC بازی Final Fantasy 16 به همراه بسته‌های الحاقی عرضه خواهد شد

اسکوئر انیکس (Square Enix) تایید کرده است که بازی Final Fantasy 16 به همراه هر دو بسته‌الحاقی Echoes of the Fallen و The Rising Tide بر روی PC منتشر خواهد شد.

پورت PC بازی Final Fantasy 16 در دست توسعه قرار دارد و نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده‌ی بازی، اخیراً تایید کرده که این نسخه در مراحل پایانی بهینه‌سازی است. اگرچه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این پورت اعلام نشده است، اما یوشیدا در مصاحبه‌ای جدید با Famitsu جزئیات بیشتری در این مورد ارائه کرد.

یوشیدا تایید کرد که هر دو بسته گسترش‌دهنده بازی Final Fantasy 16 در هنگام عرضه بر روی PC در دسترس خواهد بود. به گفته یوشیدا، اسکوئر انیکس چند نسخه از بازی را ارائه خواهد کرد که یکی از آن‌ها شامل هر دو بسته الحاقی خواهد بود و احتمالاً این نسخه گران‌تر از بازی اصلی است.

تهیه‌کننده Final Fantasy 16 مجدداً تاکید کرد که اسکوئر انیکس پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی PC، علاوه بر انتشار یک دموی رایگان، اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات سیستم مورد نیاز نیز به اشتراک خواهد گذاشت. اخیراً نیز اعلام شده که دومین و آخرین بسته الحاقی پولی اثر مذکور به نام The Rising Tide در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

PC ، PlayStation 5 ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Final Fantasy 16, Square Enix

منبع متن: gamefa