برخلاف بازی پرسونا ۵ که چندین سال در انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن بود، طبق ادعای این منبع آگاه به نظر می‌رسد که بازی پرسونا ۶ در قالب یک بازی مولتی پلتفرم عرضه شود و آن را علاوه بر کنسول‌ پلی‌استیشن برای ایکس‌باکس و سوییچ (احتمالاً سوییچ ۲) هم ببینیم. همان‌طور که گفته شد، این اطلاعات توسط منابع آگاهی با نام‌های مستعار Nate the Hate و Midori بیان شده است و اطلاعات رسمی نیست.

در جریان یکی از پادکست‌های اخیر، Nate the Hate بیان کرد: «با توجه به اطلاعاتی که من شنیده‌ام، به نظر می‌رسد که پرسونا ۶ برای ایکس‌باکس هم می‌آید. بنابراین طرفداران پرسونا (در این کنسول) می‌توانند در انتظار آن باشند. من ۱۰۰ درصد مطمئن نیستم که آیا این بازی در همان روز انتشار برای پلی‌استیشن برای دیگر پلتفرم‌ها می‌آید یا خیر اما با توجه به نحوه انتشار بازی‌های اخیر پرسونا به‌صورت مولتی‌پلتفرم، ممکن است این یک فرضیه امن باشد. گمان می‌کنم که پرسونا ۶ در یک روز برای ایکس‌باکس و پلی استیشن عرضه خواهد شد.»

پرسونا

او در ادامه‌ می‌گوید: «با این شرایط، اگر مایکروسافت بتواند این بازی را برای گیم‌پس بیاورد، یک کار واقعاً بزرگ انجام داده است.»

بعد از این گفته‌ها بود که Midori در ایکس/توییتر علاوه بر تأیید این ادعا بیان کرد که این بازی چندین پلتفرم عرضه خواهد شد که به احتمال زیاد منظور پلتفرم بعدی نینتندو هم می‌شود.

چیزی که مشخص نیست این است که دنباله موردانتظار چه زمانی اکران می‌شود – ما گمان می‌کنیم که توسعه آن در سال ۲۰۲۱ یا حوالی آن آغاز شد، یعنی زمانی که متوجه شدیم آتلوس برای این پروژه استخدام می‌کند – یا وقتی که این پرسش برایمان ایجاد شد که آیا یک قهرمان زن در آن حضور خواهد داشت یا خیر.

از آنجایی که در این چند سال اخیر شرکت آتلوس برای بازی‌های پرسونا سعی کرده رویکرد تازه‌ی عرضه‌ی بازی برای پلتفرم‌های مختلف را در نظر بگیرد، انتظار چنین خبری عجیب هم نبود. بالاخره عرضه‌ی همزمان بازی پرسونا برای پلتفرم‌های دیگر به غیر از پلی‌استیشن می‌تواند در فروش بیشتر این بازی کمک کند. به‌خصوص عملکرد خوب این بازی در کامپیوترهای شخصی احتمالاً در تصمیم آتلوس تأثیر زیادی داشته است. با این حال، از آنجایی که بازی‌های اصلی پرسونا همیشه برای پلی‌استیشن اهمیت زیادی داشتند، شاید برخی گمان می‌کردند که پلی‌استیشن به سراغ قرارداد انحصاری زمانی برای پرسونا ۶ برود. برای جزئیات رسمی و بیشتر باید منتظر معرفی رسمی این بازی نقش آفرینی ژاپنی بمانیم.

منبع: Eurogamer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

نوشته پرسونا ۶ احتمالاً در زمان عرضه برای ایکس‌باکس و سوییچ هم عرضه خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala