تهیه‌کننده‌ی Ace Combat 7: Skies Unknown در مصاحبه‌ی جدید خود، راجع به دلیل مولتی‌پلتفرم شدن این بازی و همچنین احتمال عرضه‌ی آن برای کنسول نینتندو سوئیچ توضیحاتی را ارائه نموده است. در اوایل سال جاری میلادی، اعلام شد که Ace Combat 7 دیگر انحصاری پلی‌استیشن ۴ نیست و برروی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز […]

تهیه‌کننده‌ی Ace Combat 7 درباره‌ی احتمال عرضه‌ی آن برای نینتندو سوئیچ توضیح می‌دهد

تهیه‌کننده‌ی Ace Combat 7: Skies Unknown در مصاحبه‌ی جدید خود، راجع به دلیل مولتی‌پلتفرم شدن این بازی و همچنین احتمال عرضه‌ی آن برای کنسول نینتندو سوئیچ توضیحاتی را ارائه نموده است.

در اوایل سال جاری میلادی، اعلام شد که Ace Combat 7 دیگر انحصاری پلی‌استیشن ۴ نیست و برروی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌شود و به جمع عناوین مولتی‌پلتفرم می‌پیوندد. تهیه‌کننده‌ی این بازی یعنی کازوتوکی کونو (Kazutoki Kono)، طی مصاحبه‌ای با دوال‌شاکرز، در این خصوص صحبت کرده و گفته است که این تصمیم ساده‌ای بوده و آن‌ها می‌خواستند که بازیکنان سرتاسر جهان عنوانشان را تجربه کنند و در واقع، یک پلتفرم برای عملی‌کردن این کار، کافی نبود!

وی همچنین به سوال دوال‌شاکرز درباره‌ی عرضه‌ی Ace Combat 7 برای نینتندو سوئیچ، جوابی دوپهلو داده و به این موضوع اشاره نموده که نینتندو سوئیچ “پلتفرمی بسیار جذاب” است، اما از طرفی دیگر، اظهار داشته که فکر نمی‌کند این کنسول از پس تکنولوژی این بازی برآید.

علاوه بر این‌ها، کازوتوکی کونو خبر خوبی را با دوال‌شاکرز به اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌ی او، در حال حاضر سازندگان پشتیبانی Ace Combat 7 از پلی‌اسیتشن ۴ پرو را در نظر دارند. این موضوع برای ایکس‌باکس وان ایکس نیز صدق می‌کند، ولی فعلاً برای گرفتن تصمیم نهایی راجع به آن بسیار زود است.

Ace Combat 7: Skies Unknown در سال ۲۰۱۸ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان به انتشار می‌رسد.

منبع متن: gamefa