انیمه فانتزی و حماسی Solo Leveling یکی از جذاب‌ترین و پرسر و صداترین آثار مدیوم خود به شمار می‌رود که میزبان حضور شخصیت‌های بسیار قدرتمندی بوده است.

رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling

ایلیا عسگری
۱۶:۰۰ ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه Solo Leveling - گیمفا

انیمه فانتزی و حماسی Solo Leveling یکی از جذاب‌ترین و پرسر و صداترین آثار مدیوم خود به شمار می‌رود که میزبان حضور شخصیت‌های بسیار قدرتمندی بوده است.

یکی از مجموعه‌هایی که مخاطبین دنیای انیمه برای مشاهده آن سال‌ها صبر کرده بودند، Solo Leveling (تک‌رو) نام دارد که اقتباسی از وب ناولی به نویسندگی چوگونگ محسوب می‌شود. اقتباسی سراسر اکشن و هیجان ساخته شده توسط استودیو ای-۱ پیکچرز که پای کره جنوبی را به انیمه‌های تراز اول سطح بین المللی باز کرده و چند هفته‌ای می‌شود که پخش آن آغاز شده و تا به الان توانسته تا نظر مثبت طرفدارانش را جلب نماید و به عنوان یکی از انیمه‌های سریالی موفق سال ۲۰۲۴ میلادی لقب بگیرد.

کلیت داستان این انیمه در دنیایی خیالی جریان دارد؛ جایی که دروازه‌های مرموزی از جهانی دیگر در دنیای ما انسان‌ها باز شده و موجوداتی مرگبار و وحشتناک حملاتی همه جانبه را ترتیب می‌دهند که می‌تواند نابودی حتمی بشریت را به همراه داشته باشد. در این گیر و دار پای شکارچیان به داستان باز می‌شود که انسان‌هایی با توانایی‌های ماورایی بوده و براساس قدرت و ویژگی‌هایشان دسته بندی شده و به جنگ با این موجودات رفته‌اند. ضعیف‌ترین شکارچی دنیای این انیمه پسر جوانی به نام سونگ جین‌وو نام دارد که برخلاف میل باطنی‌اش حتی توانایی رویارویی با پیش پا افتاده‌ترین دشمنانش را هم نداشته و همیشه توسط اطرافیانشان مورد سرزنش و تمسخر قرار می‌گیرد.

با این حال اتفاقی به وقوع می‌پیوندد که زندگی سونگ جین‌وو را دگرگون کرده و او را تبدیل به قدرتمندترین شکارچی زنده روی زمین می‌کند. به همین منظور نیز در مقاله امروز به سراغ شخصیت‌های انیمه Solo Leveling رفته تا ببینیم که قدرتمندترین آن‌ها چه کسانی بوده و سونگ جین‌وو با توانایی‌های جدیدش چه جایگاهی را در رقابت با دیگران کسب خواهد کرد. توجه داشته باشید که برای مطالعه این مقاله و شناخت کافی از شخصیت‌ها نیاز به تماشای انیمه سریالی و یا مطالعه وب ناول خواهید داشت.

۹. سونگ سوهو

برترین ها (سینما) ، فیلم و سریال ، مقالات سینما
A-1 Pictures, Action, Anime, Solo Leveling

منبع متن: gamefa