http://pardisgame.net/

بازی Gran Turismo Sport مهم‌ترین بازی ریسینگی است که بر روی کنسول PS4 منتشر می‌شود و اخیرا در نمایشگاه Gamescom 2017 نمایش‌های مختلفی از گیم‌پلی آن منتشر شده است. به گزارش پردیس‌گیم، از بین نمایش‌های منتشر شده یکی از آن‌ها در پیست مشهور نورنبرگ آلمان جریان دارد که یکی از مسابقات 24 ساعته‌ی مشهور Gran Turismo را نشان می‌دهد.

نمایشی که در ادامه تقدیم شما می‌شود، گیم‌پلی شبِ نورنبرنگ را نشان می‌دهد که بخوبی از طریق آن می‌توانید با سطح نورپردازی بازی در شب آشنا شوید. 

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

لازم بذکر است که Gran Turismo Sport تنها بازی ریسینگی است که در حوزه‌ی شبیه‌سازی موفق به دریافت تایید رسمی از فدراسیون جهان اتوموبیلرانی FIA شده است. این تاییدیه نشان می‌دهد که استدیو مشهور و با‌سابقه‌ی Polyphony Digital با همکاری Sony موفق شده است که در ابعاد مختلف، بازی را به نزدیک‌ترین حد به واقعیت برساند. Gran Turismo Sport از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR نیز پشتیانی می‌کند. چندی پیش Sony نسخه‌های ویژه این بازی را نیز معرفی کرد که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید:

Gran Turismo Sport Limited Edition – $69.99 شامل:

پک آغازین بازی شامل 8 ماشین هدیه‌ای

1 میلیون دلار اعتبار درون بازی

بسته هدیه‌ی طراحی و تزئین ماشین

30 آواتار ویژه بازی

بسته‌بندی فلزی قاب بازی

Gran Turismo Sport Digital Deluxe Edition – $79.99 شامل:

پک آغازین بازی شامل 8 ماشین هدیه‌ای

2 میلیون دلار اعتبار درون بازی

بسته هدیه‌ی طراحی و تزئین ماشین

بسته‌بندی فلزی قاب بازی

در پایان دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ از نظر شما Gran Turismo Sport می‌تواند در تقابل با عناوینی نظیر Dirt و Project CARS و Forza MS به بهترین تجربه‌ی شبیه‌ساز اتوموبیلرانی سال 2017 تبدیل شود؟

منبع متن: pardisgame