اشاره Atlus به احتمال ساخت دنباله‌ای برای بازی Catherine

به تازگی شرکت ژاپنی Atlus در طی ویدئو "Golden Employment Special" که در آن Atlus خبر از آغاز کمپین استخدام کارمندان جدید برای Studio Zero می‌دهد، اشاره‌هایی به دنباله بازی Catherine کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameTransfers دیشب شرکت Atlus در ژاپن یک لایواستریم به منظور اضافه‌کردن افرادی جدید به Studio Zero (که در سری Persona نقش داشته‌اند) برگزار کرد. طی پخش این مراسم، کارگردان و تهیه‌کننده بازی‌های ویدئویی یعنی "کاتسورا هاشینو" (Katsura Hashino) مرتبا اشاراتی به Catherine که در سال 2012 عرضه شد و مورد توجه منتقدین و مردم قرار گرفت، می کرد.

علاوه بر حضور "تریشا" (Trisha) (یکی از شخصیت‌های بازی Catherine) احتمالا بقیه شواهد ساخت دنباله بازی، در چیزهای دیگر نظیر اسم مراسم یعنی "Golden Employment Special" پنهان شده است. احتمالا این نام به برنامه "Golden Playhouse " که از آن در داستان بازی Catherine استفاده می‌شود، اشاره دارد.

براساس گزارشات پخش مراسم با ارسال دو پیام از سوی Midnight Venus (مجری برنامه Golden Playhouse در بازی) آغاز و پایان یافته است. وی در پایان ویدئو اعلام می‌کند که از طرفداران بازی‌های RPG است و این بار به عنوان پروتاگونیست در بازی حضور خواهد داشت. بعد از آن نیز با اذعان به این که داشته شوخی می‌کرده ویدئو را به پایان می‌برد.

آیا شما عنوان Catherine را تجربه کرده‌اید؟ نظرتان در مورد بازی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.  

منبع متن: pardisgame