کیفیت اجرایی Final Fantasy XV برروی قوی‌ترین کنسول تاریخ چطور است؟ کارگردان بازی پاسخ می‌دهد. Final Fantasy XV یکی از عناوینی است که در زمان عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس از قدرت این کنسول استفاده می‌کند و بهبودهای زیادی به گیم‌پلی خود می‌بخشد. در هنگام نمایشگاه PAX کارگردان بازی یعنی Hajime Tabata درباره کیفیت اجرایی Final Fantasy XV برروی […]

Final Fantasy XV برروی ایکس‌باکس وان ایکس با کیفیت ۳K اجرا می‌شود

کیفیت اجرایی Final Fantasy XV برروی قوی‌ترین کنسول تاریخ چطور است؟ کارگردان بازی پاسخ می‌دهد.

Final Fantasy XV یکی از عناوینی است که در زمان عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس از قدرت این کنسول استفاده می‌کند و بهبودهای زیادی به گیم‌پلی خود می‌بخشد. در هنگام نمایشگاه PAX کارگردان بازی یعنی Hajime Tabata درباره کیفیت اجرایی Final Fantasy XV برروی ایکس‌باکس وان ایکس گفت. او ابتدا به این نکته اشاره داشت که برروی رایانه‌شخصی و با سخت افزار قدرتمند شما می‌توانید بازی را به‌صورت ۴K بازی کنید. برروی ایکس‌باکس وان ایکس نیز بازی به‌صورت ۳K واقعی(۳۰۷۲ در ۱۷۲۸ پیکسل یا ۱۸۰۰p) قابل بازی خواهد بود و با استفاده از تکنیک Checkerboard به کیفیت ۴K خواهد رسید.

عنوان Final Fantasy XV قطعا یکی از بهترین بازی‌هایی بود که شرکت اسکوئر اینکس ساخته و منتشر کرده بود. پروژه ساخت این بازی بسیار بزرگ بود و ساخت آن، زمان بسیاری به طول انجامید. بازی Final Fantasy XV همچنان برای کنسول‌ها در حال توسعه است و به غیر از محتواهای داستانی گلادیو و پرومپتو، شاهد محتوای چند نفره Comrades نیز خواهیم بود. همه این محتواهای اضافی در نسخه رایانه های شخصی بازی گنجانده خواهد شد و شاهد یک نسخه بسیار کامل خواهیم بود.

عنوان Final Fantasy XV در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۶ (۹ آذر ۱۳۹۵) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد، و هم‌اکنون در دسترس می‌باشد. بتازگی و در جریان نمایشگاه Gamescom از نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان با نام Final Fantasy XV Windows Edition رونمایی شده است. این خبر و سایر اخبار منتشر شده از این عنوان را می‌توانید از طریق وب‌سایت گمیفا مشاهده نمائید:

  1. Gamescom 2017 | عنوان Final Fantasy XV برای رایانه‌های شخصی تائید شد
  2. Gamescom 2017 | تاریخ عرضه Monster of the Deep: Final Fantasy XV مشخص شد
  3. تصاویر جدید و زیبایی از Final Fantasy XV: Windows Edition با کیفیت ۴K منتشر شد
  4. هاجیمه تاباتا از محتویات آینده Final Fantasy XV و پروژه بعدی خود می‌گوید

منبع متن: gamefa