با نقد‌ها و نمرات بازی Pillars of Eternity: Complete Edition همراه باشید (متا تاکنون 87)

همانطور که می‌دانید نسخه‌ی PS4 و Xbox One بازی Pillars of Eternity عرضه شده است و اکنون به گزارش پردیس‌گیم تعدادی از نقد‌ها و نمرات این عنوان برروی سایت Metacritic منتشر شده است. این بازی که در ابتدا برای PC عرضه شده بود در سبک نقش‌آفرینی با دید ایزومتریک می‌باشد و روند ساخت آن توسط Kickstarter پشتیبانی زیادی دریافت کرد. در ادامه با نقد‌های نسخه‌ی PS4 بازی همراه باشید:

Hardcore Gamer: 90

Pillars of Eternity: Complete Edition عنوانی مناسب برای عرضه قبل از Pillars of Eternity II: Deadfire می‌باشد. این نسخه به طور ساده همان نسخه‌‌ی PC است که با تمامی گسترش‌دهنده‌ها برروی کنسول عرضه شده است. هر کسی که طرفدار سبک نقش‌آفرینی می‌باشد باید نگاهی به این بازی بندازد.

Playstation Universe: 90 

یک ماجراجویی حماسی؛ Pillars of Eternity با شکل و شمایلی چشمگیر به PS4 آمده است و قصد دارد به یکی از بهترین عناوین نقش‌آفرینی سال تبدیل شود.

RPG Site: 90

Push Square: 90

4Players.de: 88

بطور شگفت‌انگیز و باورنکردنی‌ای برروی کنسول‌ها عمل می‌کند، هم از لحاظ تکنیکی و هم از لحاظ سیستم کنترل که بسیار عالی کار شده است. به سادگی می‌توانید وارد دنیای یک بازی نقش‌آفرینی Old-School شوید.

DualShockers: 85

Pillars of Eternity: Complete Edition بدون شک یک بازی درخشان و نوین است که به تنهایی ژانر نقش‌آفرینی را زنده کرد. ژانری که جای سبکش در قلب همه با سبک بازی‌هایی مثل World of Warcraft، The Witcher یا The Elder Scrolls  عوض شده است. با این حال که بازی‌های ذکر شده بسیار عالی هستند اما بازگشت به سبک نقش‌آفرینی قدیم توسط Obsidian Entertainment به هر طرفداری که قصد تجربه‌ی یک چیز پیچیده‌تر را دارد پیشنهاد می‌شود.

TheSixthAxis: 80

Pillars of Eternity ستاره‌ی این ژانر می‌باشد اما تنها طرفداران خود را می‌تواند عاشق خود کند. جزئیات این عنوان بسیار غنی می‌باشد و تاریخچه‌ی جهان بازی طولانی‌تر از برخی دوره‌های واقعی زمانی می‌باشد که با وسواس نوشته شده است. این عنوان بهتر است برروی PC عرضه شود اما قطعا ارزش بازی کردن برروی کنسول‌ها نیز وجود دارد.

PlayStation LifeStyle: 80

Pillars of Eternity قطعا برای PC ساخته شده بود اما تجربه‌ی آن برروی کنسول از لذت آن هیچ کم نخواهد کرد. من قبول می‌کنم از آنجایی که نسخه‌ی PC را در ابتدا بازی کردم کمی انتظاراتم بالا بود. بله من در هنگام مدیریت آیتم‌ها و مبارزات نیاز بسیار زیادی به ماوس و کیبورد داشتم اما در کل در مورد کاری که Obsidian در پورت یک عنوان نقش‌آفرینی هاردکور به کنسول‌ها انجام داد تحت‌تاثیر قرار گرفتم. بیشتر از همه از این هیجان‌زده‌ام که کنسول‌گیمر‌ها نیز قادر هستند وارد جهان این بازی شوند. این یک ماجراجویی است که هیچ طرفداری نباید آن‌را از دست دهد.

در نهایت دیدگاه شما در مورد این بازی چیست؟

منبع متن: pardisgame