عنوان Sonic Mania ظرف تنها 8 روز پس از عرضه بر روی PC کِرک شد

شرکت SEGA در حالی از سیستم امنیتی Denuvo بر روی نسخه PC عنوان Sonic Mania استفاده کرد که تا پیش از عرضه این بازی هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرده بود. این سیستم امنیتی مشکلاتی را برای PC گیمرها بوجود آورده بود و در حالی که SEGA تصمیمی برای حذف آن نداشت امروز اینکار توسط یک تیم که در زمینه شکستن قفل‌های امنیتی بازی‌ها بر روی PC فعالیت دارد، انجام شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، نسخه کِرک شده Sonic Mania در حال حاضر برترین نسخه موجود این بازی است. در واقع نسخه‌ای که کرک شده جدیدترین فیکس‌ها و بروزرسانی‌هایی که در حال حاضر بر روی نسخه رسمی موجود است را به همراه دارد. به این ترتیب با این نسخه بازیکنان می‌توانند به صورت آفلاین به تجربه بازی بپردازند.

با وجود اینکه Sonic Mania در مدت زمان اندکی کرک شد اما رکورد سریع‌ترین زمان برای کرک شدن یک بازی محافظت شده توسط Denuvo همچنان به بازی TEKKEN 7 که ظرف تنها 4 روز کرک شد، تعلق دارد. پس از این دو عنوان RiME و Resident Evil 7 قرار دارند که در تنها پنج روز از عرضه کرک شدند.

برخی از تیم‌ها مانند سازندگان RiME، DOOM ،Hitman و Mass Effect: Andromeda سیستم امنیتی Denuvo را پس از کرک شدن از بازی خود حذف کردند. باید آیا SEGA نیز چنین تصمیمی را در مورد Sonic Mania اتخاذ می‌کند یا خیر.

منبع متن: pardisgame