درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Transformers: Fall of Cybertron در خدمت شما هستیم.

بازی Transformers: Fall of Cybertron عنوانی در سبک شوتر سوم شخص می‌باشد که توسط استودیوی High Moon توسعه یافته و در بیست و یکم آگوست سال 2012، توسط کمپانی اکتیویژن برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، اکس باکس 360 و PC عرضه شده و در هشتم آگوست سال 2016 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان نیز عرضه شد. این بازی روایتگر آخرین مبارزات Autobotها و Decepticonها بر روی سیاره‌ی در حال نابودی Cybertron بود و همچنین شامل داستان‌های فرعی دیگری همچون چگونگی به وجود آمدن Dino Botها نیز می‌شد. این بازی پس از عرضه توانست تا نمرات بسیار مناسبی را از منتقدان دریافت کند و گرافیک، صداگذاری، گیم پلی و وفادار بودن این بازی نسبت به فرنچایز Transformers توسط عده‌ی بسیاری از منتقدان و کاربران ستایش شد. هرچند انتقاداتی نیز به نبود بخش Co-Op نسبت به نسخه‌ی قبلی و زمان‌های لودینگ طولانی روی نسخه پلی استیشن 3 وارد شد. موسیقی متن این بازی توسط آقای Troels Folmann ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت آقای Troels Formann: آقای Troels Brun Formann یک آهنگساز دانمارکی الاصل است که در دهم ژانویه 1974 در شهر کپنهاگ متولد شد. او مهارت بسیاری در سبک ارکسترال دارد و تاکنون وظیفه آهنگسازی فیلم‌ها و بازی‌های ویدئویی بسیاری، از جمله فیلم‌های Spider-Man 3 و X-Men: The Last Stand و نسخه‌های Legends و  Anniversary و Underworld از سری بازی Tomb Raider را بر عهده داشته است.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 40 قطعه موسیقی از ساندترک بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم فایل: 212.26 مگابایت)

Transformers: Fall of Cybertron - Original Videogame Score

آهنگساز: Troels Brun Formann

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Main Theme (موسیقی پیشنهادی)

Bee Rolls Out (موسیقی پیشنهادی)

Leaper Ambush

Hatch Fight

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی ها (فصل دوم): آهنگ های درخواستی

منبع متن: pardisgame