MercurySteam: نینتندو ما را به توسعه‌دهنده‌ای بهتر تبدیل کرد

توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های Raiders of the Broken Planet و Metroid: Samus Returns یعنی MercurySteam باور دارد که کار کردن برای Nintendo در حقیقت آن‌ها را به توسعه‌دهنده‌ی بهتری تبدیل کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، آقای "انریک آلواراز" (Enric Alvarez)، رییس این استودیو، طی مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz اشاره کرد که Nintendo به آن‌ها شانس بزرگی داده است. 

طبق صحبت‌های ایشان، Nintendo به عنوان یک ناشر، بسیار سخت‌گیر اما نوین است. او اشاره کرد که کار کردن با Nintendo نسبت به ناشران قبلی کاملا متفاوت است:

"Nintendo یک ناشر خاص است که بازی‌های خاص می‌سازد. آن‌ها نوین هستند و به بازی‌هایشان اهمیت می‌دهند. اگر بگویم بعد از 2 سال کار کردن با آن‌ها 80 یا 90 درصد مکالمه‌هایمان در مورد چیز‌هایی بود که گیمر‌ها به آن اهمیت می‌دادند اقرار نکرده‌ام. آن 10-20 درصد باقی‌مانده مربوط به کسب و کار و کارهای مربوط به نشر بود. مطمئن باشید دروغ نمی‌گویم؛ این شرکت بسیار سخت‌گیر است. آن‌ها همیشه بهترین را می‌خواهند. با این حال تجربه‌ی کار کردن با آن‌ها عالی بوده است.

ما در گذشته با ناشرانی از جمله Codemasters و Konami کار کردیم و تجربه‌ی کاری‌مان بسیار متفاوت بود. زمان بسیار خوبی با Konami گذشت اما Nintendo چیز دیگری است. تعداد بسیار زیادی طرفدار Nintendo وجود دارد که هیچ بازی‌ای غیر از بازی‌های این استودیو را نمی‌پسندد. اکنون من درک می‌کنم که دلیلش چیست. "

او در نهایت گفت:

" این یک افتخار بود، ما چیز‌های زیادی یاد گرفتیم. حقیقتا، آن‌ها مارا به توسعه‌دهنده‌ی بهتری تبدیل کردند."

عنوان Metroid: Samus Returns فردا برای Nintendo 3DS عرضه خواهد شد. بازی دیگر این استودیو یعنی Raiders of the Broken Planet در تاریخ 31 شهریور برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame