dragonborn

Quake Championship پیش از این هم چند تن از شخصیت‌های مختلف را به فهرستش اضافه کرده بود، مانند BJ Blazkowicz  و Doom Slayer. (بله، آنها به جای Doomguy، او را Doom Slayer صدا می‌کنند. من هم نمی‌فهمم چرا) اما به نظر می‌رسد که کارگردان بازی، آقای "تیم ویلیتز" می‌خواهد که در زمینه‌ی گستردگی شخصیت‌های مهمان از id Software فراتر رود و از دارایی‌های Bethesda هم استفاده کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamesn ویلیتز در مصاحبه‌ای با  Gamereactor گفت که می‌خواهد یک Vault Dweller مجهز به جنگ افزار اتمی داشته باشد، یا شاید Corvo از Dishonored، یا از آن بهتر، Emily.

اما در قسمت بالای این لیست، "دراگون بورن" (Dragonborn)  قرار دارد، و احتمالا توانایی ویژه‌اش فریاد اژدها خواهد بود. ویلیتز در رابطه با اینکه باید به تاد هاوارد ایمیلی بفرستد و از او اجازه بگیرد شوخی‌هایی کرد اما به نظر می‌رسد که این مکالمه واقعا قبلا اتفاق افتاده‌ است. فقط مشتاقیم بدانیم که آیا این دراگون بورن یک خانم با ماد صورت شفاف است یا نه!

اولین مرحله از حالت Early Access بازی Quake Champions کمتر از یک ماه پیش انجام شد، در همین به روز رسانی اخیر بازی نیز، Doom Slayer به جمع شخصیت‌ها افزوده شده است. این بازی احتمالا سال بعد به طور کامل منتشر خواهد شد و تعجب نکنید اگر چند ستاره‌ی دیگر از Bethesda  وارد این لیست شده‌باشند.

منبع متن: pardisgame