Blade Runner نام یکی از بهترین فیلم‌های علمی تخیلی تاریخ سینما است که در دهه 80 میلادی اکران شد. این فیلم یک اقتباس آزاد از رمان " آیا اندرویدها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟" نوشته‌ی فیلیپ کی. دیک است و شهرت و اعتبار آن در حدی می‌باشد که امروزه کمتر فیلم موفقی در ژانر علمی تخیلی را می‌توان دید که وامدار موفقیت‌های Blade Runner نباشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، خوشبختانه پس از سه دهه، فیلم سینمایی Blade Runner 2049 به عنوان دنباله‌ای بر فیلم اصلی قرار است که در سال جاری اکران شود اما این پایان کار نیست و طرفداران این اثر می‌توانند منتظر انیمه‌ای در جهان آن نیز باشند. کارگردانی این انیمه بر عهده "شینیچیرو واتانابه" (Shinichiro Watanabe) است که همگان او را بواسطه کارگردانی Cowboy Bebop می‌شناسند و به نظر می‌رسد گزینه خوبی برای کارگردانی انیمه‌ی کوتاه Blade Runner باشد.

براساس اطلاعات منتشر شده، نام این انیمه Blade Runner Black Out 2022 است و داستان آن سه سال پس از وقایع فیلم اصلی روایت می‌شود. Blade Runner Black Out 2022 در تاریخ چهارم مهرماه سال جاری در کانال ژاپنی شرکت Sony Pictures پخش خواهد شد. وظیفه آهنگسازی این انیمه نیز بر عهده Flying Lotus (نام حقیقی او "استفن الیسون" است) می‌باشد. در پایان از شما دعوت می‌کنیم تیزر رسمی و تصاویر انیمه Blade Runner Black Out 2022 را مشاهده نمایید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD

منبع متن: pardisgame