با توجه به اینکه روز جاری قرار است اولین تریلر رسمی فیلم Tomb Raider منتشر شود، MGM پوستر و تیزر تریلر این فیلم را عرضه کرده که آلیشیا ویکاندر، برنده یک جایزه اسکار، نقش شخصیت اصلی آن را بر عهده دارد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamezone، گفته شده که فیلم براساس نسخه ریبوت سال 2013 خواهد بود و ظاهرا بسیار به ظاهر لارا در آن بازی وفادار است.

پوستر و تیزر فیلم جدید Tomb Raider منتشر شد

رور اوثاگ، کارگردان این فیلم و تیم او به ظاهر و تجهیزات لارا توجه بسیاری کرده‌اند و می‌توانید تصویر مقایسه‌ای را در ادامه مشاهده کنید. باید امیدوار بود که به همین اندازه، نسبت به داستان فیلم هم توجه شده باشد. همان‌طور که شاید بسیاری از بازیکنان می‌دانند، اکثر فیلم‌هایی که براساس بازی‌هایی ویدیویی ساخته می‌شوند، عملکرد خوبی ندارند و بیشتر به علت ضعف داستانی آن‌ها است.

پوستر و تیزر فیلم جدید Tomb Raider منتشر شد

در حالی که ویکاندر قطعا توانایی بازی در این نقش را داشته، این قابلیت را هم دارد که خصوصیات شخصی خود را وارد نقشش کند. اگر سازندگان به‌خوبی بازی را دنبال کرده باشند، متوجه می‌شوند که لارا دختری است که به تنهایی با مشکلات کنار می‌آید و این شاید به ویکاندر اجازه دهد که توانایی بازیگری و اکشن‌ خود را به نمایش بگذارد.

انتظار می‌رود سینمایی Tomb Raider در سال 2018 منتشر شود که رور اوثاگ (The Wave)، کارگردان این فیلم و ژنو رابرتسون دمر (فیلم آینده Capitan Marvel)، نویسنده آن است.

در ادامه همچنین می‌توانید تیزر این فیلم را مشاهده کنید. تریلر کامل در روز جاری منتشر خواهد شد:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

منبع متن: pardisgame