تنها چند ساعت دیگر تا عرضه رسمی بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite باقی مانده است. تاکنون شخصیت‌های زیادی برای این عنوان مبارزه‌ای معرفی شده بودند؛ با این حال امروز کمپانی Capcom طی اعلامیه‌ای از افزوده شدن شخصیت‌های دیگری از طریق بسته‌ الحاقی خبر داد.

بنابر گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، کمپانی Capcom طی اعلامیه‌ای از حضور شخصیت‌های دیگری در بسته الحاقی بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite که اواخر سال میلادی جاری منتشر می‌شود، خبر داد. متن این بیانیه بدین ترتیب است:

ما می‌دانیم که تاکنون حدس‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص چهارشخصیت باقی مانده که از طریق بسته الحاقی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، زده شده است؛ حال ما با خوش‌حالی می‌توانیم اعلام کنیم که چهار شخصیت باقی مانده را "شکارچی هیولا" (Monster Hunter)، "سرباز زمستان" (Winter Soldier)، "عنکبوت سیاه" (Black Widow) و "ونوم" (Venom) تشکیل می‌دهند. ما سخت مشغول کار برروی این شخصیت‌ها هستیم و از شدت ذوق تا زمانی که آماده عرضه شوند، نمی‌توانیم صبر کنیم!

خاطر نشان می‌شود که بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite امروز، 28 شهریور برای پلتفرم PC و کنسول‌های Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame