بازی جدید Square Enix با نام Left Alive معرفی شد

شرکت Square Enix بازی جدیدی را معرفی کرده است که می‌تواند با نام‌های بزرگی که پشت تولید و توسعه آن قرار دارند، ما را شگفت زده کند. این بازی Left Alive نام دارد و در جریان مراسم Tokyo Game Show معرفی شد. اطلاعات زیادی در مورد این بازی در دست نمی‌باشد و حتی سبک بازی نیز اعلام نشده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت Gamespot در حالیکه سبک و سیاق بازی به مانند یک راز باقی مانده است اما متوجه شدیم که "یوجی شینکاوا" (Yoji Shinkawa) یکی از توسعه دهندگان سابق سری بازی Metal Gear برروی این پروژه در حال کار است که باعث می‌شود هیجان خاصی نسبت به این بازی داشته باشیم. همچنین "شینجی هاشیموتو" (Shinji Hashimoto) که قبلا برروی سری بازی‌های Final Fantasy و Kingdom Hearts کار کرده است، کار تولید بازی Left Alive را برعهده دارد.

براساس نمایشی که از بازی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که بازی Left Alive در دنیایی پس از جنگی بزرگ یا فاجعه‌ای وحشتناک روایت می‌شود. این بازی قرار است در سال 2018 منتشر شود و به احتمال زیاد پلتفرم اصلی این بازی PS4 باشد و البته قابل ذکر نماند که پتانسیل عرضه برای دیگر پلتفرم‌ها را نیز دارد. 

این شما و این تریلر زیبای معرفی بازی:

 

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت 60FPS HD - دانلود با کیفیت 60FPS FULL HD

منبع متن: pardisgame