به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، دو ویدیو جدید از Call of Duty: WWII منتشر شده که بازیکنان را با متحدان‌شان در این عنوان آشنا می‌کند.

این تیزرهای جدید، دو شخصیت قابل بازی جدید بخش داستانی Call of Duty: WWII را به ما معرفی می‌کنند. نام یکی از آن‌ها، Rosseau، جنگنده مقاومت فرانسه و دیگری هم Major Edgar Crowle، مامور وظیفه عملیات ویژه، است.

اولین ویدیو به Major Crowley اختصاص داده شده که یکی از اعضای سابق نیروهای اعزامی بریتانیا بوده و حالا به گروه عملیات ویژه اجرایی پیوسته است. او وظیفه انجام ماموریت‌های پنهانی پشت خطوط دشمن را دارد تا به جنبش مقاومت علیه آلمان کمک کند. در این ویدیو، وی با همکاری Rousseau به پادگان آلمان در پاریس نفوذ کرده‌اند.

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

Rousseau در دومین ویدیو معرفی می‌شود و به عنوان یک جنگنده ماهر معرفی شده که رهبر نیروهای داخلی و دور از مرز فرانسه است. نام نیروهای مقاومتی فرانسه Interior بوده که توسط Charles de Gaulle انتخاب شده است.

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

Crowley و Rousseau مانند Daniels و Zuassman قابل بازی هستند که ویدیوهای معرفی آن دو هم روز گذشته منتشر شد. فردا قرار است ویدیوها یا اطلاعات جدیدی از Call of Duty: WWII در دسترس قرار گیرد که به "جنگ‌ها و تاریخ واقعی" مربوط می‌شوند.

Call of Duty: WWII در روز 3 نوامبر (جمعه 12 آبان) منتشر خواهد شد و برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع متن: pardisgame