به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN در مصاحبه‌ای با DK Vine "کریگ دانکن" مدیر استدیو Rare توضیح داد که علاقه‌ای برای بازگشت به فرنچایزهای قدیمی خود نظیر Banjo-Kazooie و Conker ندارد. او در این رابطه گفت:

"من فکر نمیکنم که ساخت بازیهایی که مردم قبلا دوست داشتهاند تنها با گرافیک، صداگذاری و هر تکنولوژی دیگری کار خوب و درستی باشد. این Rare نیست. من فکر میکنم که کار ما، ساخت آن نوع از بازیهایی است که تنها استودیو Rare قادر به ساختن آنها بوده و به سمتش میرود."

او افزود:

"برای مثال هیچ فرد و استودیو دیگری به روشی که ما در حال ساخت Sea of Thieves هستیم، اقدام به ساخت Sea of Thieves نمیکند. و من فکر میکنم که شما به سراغ یک IP موجود و یا یکی از فرنچایزهای قدیمی نمیروید مگر اینکه یک ایده واقعا هیجانانگیز و متحیرکننده برای اینکه چگونه آن را دوباره زنده کرده داشته باشید و کاری جدید همراه با گیمپلیـی نمونه و سناریویی که واقعا متفاوت و خلاقانه باشد، انجام دهید. صادقانه بگویم، به نظر من این کار بدترین چیزیست که Rare میتواند انجام دهد. 

اگر من بروم و به Rare بگویم ‘هی! بروید تمامی آن بازی‌هایی را که در زمان خودشان موفق بوده‌اند را بازسازی کرده و به روزشان کنید’ فکر نمی‌کنم که خوب باشد و هم‌چنین فکر نمی‌کنم که کاری مناسب باشد و مردم واقعا خواهان آن باشند. آن‌ها فکر می‌کنند که به سراغ آن بازی‌ها خواهند رفت ولی به نظرم این کار را نخواهند کرد."

بازی چندنفره Rare که براساس دزدان‌دریایی است در اوایل سال 2018 برروی پلتفرم‌های PC و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید...

منبع متن: pardisgame