به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCgamesn، اخیرا چندین طراحی هنری مربوط به یکی از عناوین منتشر نشده شرکت Valve که از فضایی فانتزی بهره می‌برد، توسط یکی از کاربران این شرکت نشر پیدا کرده است که شمارا دعوت به تماشای آن‌ها می‌کنیم. Drew Wolf، یکی از آرتیست‌های Valve، اخیرا لیست نمونه‌ کارهایش را با یک سری عکس که مربوط به یکی از عناوین فانتزی این شرکت می‌باشد، به‌روز کرده است. هرچند این عنوان، هیچوقت منتشر نشد.

این طراحی‌ها به دو دسته شخصیت‌ها و موجودات تقسیم می‌شوند. Wolf در ادامه راجب این طراحی‌ها توضیح می‌دهد:

"در حین ساخت، من برای هریک از شخصیت‌ها، طراحی‌ که بیان‌گر خلق‌وخوی آنان بود را کشیدم. این طراحی‌ها با استایل علمی-تخیلی و کلاسیک انجام شده بودند. هر طرح بخشی از دنیای مرتبط با شخصیت‌هارا نشان می‌داد و اشاراتی هم به قابلیت‌ها و فعالیت‌شان نیز می‌کرد. کارهایم در کارگردانی هر شخصیت و ایجاد های بحث‌های مختلف و خلاقانه درباره آن‌ها، کمک کرده بود."

وی در ادامه بیان می‌کند که این بازی، یک پروژه ماجراجویی فانتزی بود که بر روی مبارزات گروهی و داستانی غنی تمرکز داشت. این توضیحات مارا یاد یک Left 4 Dead فانتزی، یا حتی یک Warhammer: End Time – Vermintide اما با دنیایی روشن‌تر و مرموز می‌اندازد. شایدی Valve، ساخت این بازی را به جای Left 4 Dead 3 در سر داشت.

به هرحال، مطمئنا پروژه کاملا کنسل شده است، اما نکته اینجاست که Wolf در بیان حرف‌هایش، از اصطلاحات گذشته استفاده کرده است، طوری که احساس می‌شود این بازی همچنان در دست ساخت بوده، و قائدتا اگر اینطور باشد، وی اجازه انتشار جزئیات بیشتر با نداشته است. دیدن Valve که فکر ساخت عناوین جدید را در سر دارد، همیشه جذاب است. شایدی برخی از این ایده‌ها را در یک بازی MOBA با تم فانتزی همچون Dota 2 بعدها مشاهده کردیم، هر چند بعضی از آن‌ها برای قرار گرفتن در عنوانی مثل Dota کاملا مناسب هستند، البته به شرط یک بازطراحی درست!

در انتها نظرات خود را راجع به طراحی‌های فوق با ما درمیان بگذارید. آیا تمایل به دیدن این طراحی‌ها در عناوین آینده دارید؟

منبع متن: pardisgame