عنوان NiOh: Complete Edition برا PC معرفی شد + سیستم مورد نیاز

Koei Tecmo اعلام کرد که عنوان NiOh که در 27 فوریه‌ی سال جاری (21 بهمن سال 1395) به طور انحصاری برای PS4 عرضه شده بود، برای PC نیز منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، بازی به طور دیجیتالی و تحت شبکه‌ی Steam تحت عنوان NiOh: Complete Edition در تاریخ 7 نوامبر (16 آبان) عرضه خواهد شد و همان‌طور که از نام آن مشخص است، شامل هر 3 افزونه‌ی داستانی بازی یعنی Defiant Honor ،Dragon of the North و Bloodshed’s End نیز خواهد بود. 

کاگردان بازی آقای "فومی‌هیکو یاسودا"(Fumihiko Yasuda) درباره‌ی این معرفی گفته است:"Team NINJA از این امر که بسیاری از طرفداران با اشتیاق فراوان درخواست نسخه‌ی PC عنوان NiOh را داشتند، به خوبی آگاه است. خوشحالم که اعلام کنم که این عنوان "masocore" بالاخره در دسترس طرفداران سرسخت ما که بازی بر روی PC را ترجیح می‌دهند،‌ قرار خواهد گرفت. امیدوارم که همه‌ی شما از این درام فراموش‌نشدنی و نبردهای Yokai چالش‌برانگیزی که این عنوان پر زد و خورد و اکشن ارائه می‌دهد، لذت ببرید".

نسخه‌ی PC بازی ار دو مود (Mode) بصری متفاوت پشتیبانی می‌کند. Action Mode یک تجربه‌ی 60 فریم پایدار را تضمین کرده و Movie Mode از رزولوشن‌های مختلف تا مرز 4K پشتیبانی می‌کند.

در ضمن نسخه‌ی PC بازی یک کلاه‌خود ویژه در خود خواهد داشت. کلاه‌خودی که به کمپانی صاحب شبکه‌ی Steam یعنی Valve اشاره دارد. Dharmachakra Kabuto نام کلاه‌خودی است که یک «شیر فلکه»(Valve) بر روی آن نصب شده است. می‌توانید تصویر این کلاه‌خود را در ادامه مشاهده کنید.


همچنین سیستم مورد نیاز بازی نیز در صفحه‌ی Steam آن منتشر شده است:

حداقل سیستم مورد نیاز

OS(سیستم عامل): نسخه‌ی 64 بیت ویندوز 7/8.1/10

Processor(پردازنده): Intel i5 3550

Memory(میزان حافظه مورد‌ نیاز): 6 گیگابایت رم

Graphics(کارت گرافیک):  AMD Radeon R9 280 3GB یا NVIDIA GeForce GTX 780 3GB

DirectX(دایرکت‌ایکس): ورژن 11

Storage(فضای مورد نیاز بر روی هارد): 100 گیگابایت

سیستم پیشنهادی

OS(سیستم عامل): نسخه‌ی 64 بیت ویندوز 7/8.1/10

Processor(پردازنده): Intel Core i7 4770K

Memory(میزان حافظه مورد‌ نیاز): 8 گیگابایت رم

Graphics(کارت گرافیک):  AMD Radeon R9 380X 4GB یا NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB

DirectX(دایرکت‌ایکس): ورژن 11

Storage(فضای مورد نیاز بر روی هارد): 100 گیگابایت

عنوان NiOh از وب‌سایت پردیس‌گیم نمره‌ی 8.5 را دریافت کرد و منتقد بازی «علیرضا رمضانی مقدم» آن را عنوانی دانست که:"NioH باز هم به ما خاطر نشان کرد که خشت اول در معماری یک بازی گیم‌پلی است و در صورت مناسب چیده شدن، اثر تا ثریای ذهن مخاطب نفوذ می‌کند حتی اگر آن میانه‌‌ی کار آجرهایی معیوب چیده شده باشند". شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را در اینجا مطالعه کنید.

منبع متن: pardisgame