امروز یوبیسافت خبر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Origins داشت و در همین راستا اعلام کرد که نسخه ایکس‌باکس وان این بازی به طور دقیق، ۴۲٫۳ گیگابایت حجم خواهد داشت. بنابراین برای تجربه این بازی، باید به فکر خالی کردن حجم زیادی باشید. امروز یوبیسافت پس از مشخص کردن حجم این بازی برای نسخه ایکس‌باکس وان […]

حجم نسخه ایکس‌باکس وان Assassin’s Creed Origins مشخص شد

امروز یوبیسافت خبر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Origins داشت و در همین راستا اعلام کرد که نسخه ایکس‌باکس وان این بازی به طور دقیق، ۴۲٫۳ گیگابایت حجم خواهد داشت. بنابراین برای تجربه این بازی، باید به فکر خالی کردن حجم زیادی باشید.

امروز یوبیسافت پس از مشخص کردن حجم این بازی برای نسخه ایکس‌باکس وان آن، اعلام کرد که Assassin’s Creed Origins یک بازی بزرگ است و حجم آن حتی از بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag نیز بیشتر خواهد بود. مسلماً این بازی تعداد زیادی مرحله فرعی خواهد داشت که به نظر می‌رسد هرکدام از آن‌ها زمان زیادی به طول خواهند انجامید. همچنین پس از مشخص شدن حجم این بازی، واضح است که این بازی دارای مناطق وسیع و گسترده‌ای برای گشت و گذار خواهد بود.

بدیهی است که این حجم از گسترگی محیط و مراحل بازی، نیازمند فضای زیادی روی کنسول ایکس‌باکس وان شما است و طبق چیزی که یوبیسافت اعلام کرده، این حجم به طور دقیق باید ۴۲٫۳ گیگابایت باشد تا شما بتوانید آن را روی کنسول خود تجربه کنید. نکته قابل توجه این است که با وجود حجم زیادی که نسخه ایکس‌باکس وان این بازی دارد، نسخه ایکس‌باکس وان ایکس آن با داشتن رزولوشن ۴K و بافت‌های با کیفیت‌تر، چقدر می‌تواند حجم داشته باشد.

عنوان Assassin’s Creed Origins در مصر باستان جریان خواهد داشت و به استاندارد‌های نسخه‌های اولیه این سری باز خواهد گشت. نام شخصیت اصلی این بازی Bayek است و شما در نقش او باید به بازی بپردازید. وی یک شخصیت جسور و پرقدرت است که سعی دارد عدالت را در این منطقه گسترش دهد و با مهارت بالایی که در مبارزات نزدیک دارد، خواهد توانست دشمنان خود را از پای در بیاورد. همچنین یوبیسافت اعلام کرده این نسخه از سری Assassin’s Creed بهترین نسخه از این سری خواهد بود و ساخت آن به گونه‌ای انجام شده که بتواند طرفداران قدیمی این سری را راضی کند و در عین حال بتواند مخاطبان جدید زیادی را نیز به سوی خود جذب کند. این بازی در تاریخ ۲۷ام اکتبر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه ایکس‌باکس وان ایکس این بازی نیز توانایی اجرا شدن با رزولوشن ۴K را خواهد داشت و همچنین بهترین نسخه از این بازی خواهد بود. یوبیسافت پیشنهاد کرده که برای تجربه هرچه بهتر و لذت بخش‌تر این بازی، لازم است که آن را روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس تجربه کنید.

منبع متن: gamefa