سونی از عرضه‌ی یک دمو برای عتوان مورد انتظار Gran Turismo Sport در هفته‌ی بعد خبر داده است که البته تنها برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود و باید هرچه‌ سریع‌تر اقدام به دانلود و تجربه‌ی آن کرد. دموی Gran Turismo Sport در ۹ اکتبر (۱۷ مهر) منتشر می‌گردد و تا ۱۲ اکتبر (۲۰ […]

دمویی از Gran Turismo Sport در هفته‌ی آینده به انتشار می‌رسد

سونی از عرضه‌ی یک دمو برای عتوان مورد انتظار Gran Turismo Sport در هفته‌ی بعد خبر داده است که البته تنها برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود و باید هرچه‌ سریع‌تر اقدام به دانلود و تجربه‌ی آن کرد.

دموی Gran Turismo Sport در ۹ اکتبر (۱۷ مهر) منتشر می‌گردد و تا ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) نیز در دسترس خواهد بود. اول از همه، مشترکین سرویس پلی‌استیشن در ساعت ۱۸:۳۰ روز ۱۵ مهر امکان پیش‌دانلود این دمو را پیدا می‌کنند و سپس می‌توانند در ساعت ۱۰:۳۰ روز ۱۷ مهر شروع به تجربه‌ی آن نمایند.

با این حال، کاربران معمولی که اشتراک پلی‌استیشن پلاس ندارند، از قابلیت پیش‌دانلود این دمو بهره نمی‌برند و در ساعت ۴:۳۰ روز ۱۷ مهر می‌توانند مستقیماً آن را دانلود و اجرا کنند.

دموی Gran Turismo Sport شامل بخش‌های Campagin ،Sport ،Arcade ،Scapes و یک Livery Editor جدید می‌شود و تمام پول داخل بازی (تا ۱ میلیون) و خودروهای کسب شده، قابل انتقال به نسخه‌ی اصلی و کامل هستند. پس از ساعت ۱۸:۳۰ روز ۲۰ مهر، این دمو از دسترس خارج می‌شود.

Gran Turismo Sport هم‌اکنون قابل پیش‌خرید بوده و در تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ اکتبر (۲۵ و ۲۶ مهر ) در مناطق آمریکای شمالی و اروپا به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ انتشار می‌یابد. در اینجا جدیدترین نمایش گیم‌پلی این بازی که به مدت ۲۸ دقیقه بوده و از رویداد Tokyo Game Show 2017 ضبط شده را تماشا کنید.

منبع متن: gamefa