صداگذار اصلی God of War بدلیل قد خود عوض شده بود

گاهی اوقات مردم به سادگی شغل خود را از دست می‌دهند. این اتفاقی است که در صنعت گیم رخ می‌دهد. حال با توجه به این مهم، بنظر می‌آید صداگذار اصلی "کریتوس" در God of War بدلیلی بسیار عجیب عوض شده بود.  به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook.com، طبق گزارشی از Hollywood Reporter، گزارشی پشت پرده اشاره می‌کند که صداگذار اصلی شخصیت کریتوس در تمامی سری‌ها، یعنی "تِرنس سی. کارسون"(Terrence C. Carson) بدلیل قد کوتاهش عوض شده است. 

طبق صحبت‌های انجام شده با یکی از اعضای این استودیو، کارسون که از ابتدا با سری بوده است به شخصیت جدید کریتوس نمی‌خورد:

" روشی که برای صداگذاری در بازی‌های قبلی استفاده می‌کردیم طوری بود که ما قادر بودیم بازیگر بدن کریتوس با صداگذار متفاوت باشد بنابراین صداگذار می‌توانست درست مثل یک انیمیشن تمامی کار‌های صداگذاری را در استودیو انجام دهد. حال اینبار صحنه‌های زیادی وجود داشت که دو شخصیت نیاز داشتند بطور فیزیکی باهم تعامل داشته باشند. تفاوت در اندازه بین کریتوس و آقای ترنس بسیار زیاد بود. در نهایت مشخص شد تقریبا غیرممکن است که سعی کنیم موشن‌کپچر را انجام داده و انیمیشن‌ها را دستکاری کنیم."

در نهایت آقای "کریستوفر جاج" برای نقش کریتوس انتخاب شد و تعامل او با بازیگر پسر کریتوس یعنی "سانی سالجیک" بسیار عالی است. با این حال امیدوار هستیم که کارسون برای همیشه از این سری خداحافظی نکرده باشد، به هر حال ایشان در چندین نسخه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته بود. 

دیدگاه شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame